Translate

maandag 24 januari 2011

Diesel en Ollie

Dit zijn mijn 2 kids......

These are my 2 kids....

Diesel, mijn rode kater van bijna 9 jaar. Hij loopt en zit als een keizer. Het liefst ligt hij bovenop de TV of op de DVD-speler, lekker warm toch............

Diesel, my red kat of almose 9 years. He walks en sits as an empirore. He prevures the TV and the DVD-player, nice and warm..........

Ollie, mijn zwart/bruine kater van 5 jaar slaapt het liefst de hele dag...........maar dan wel onder de plaid die op het bed ligt.......ik laat me niet vaak zien......alleen als er iets te eten is..............

Ollie, my black/brown kat, 5 years old sleeps through the whole day......under a blancket on my bed.........i don't show much of my self..........only when there is some food for me...........

Lekker stel hé............


Nice couple....

3 opmerkingen:

It's me zei

Wat een schatjesssss!!!......leuk hoor.......echt een lief stel,.......net zoals jullie he ;-)....tot gauw !!! en ziet er erg leuk uit hoor allemaal !!!....liefs van ons.....xxx...

Inka en André. zei

Wat een heerlijk stel.

Inka en Andre

Desiree zei

I've come on over from Ria's blog @ It's me. Your cats are beautiful, they look so contented and healthy and clearly well-cared for and loved much.

We have dogs, no cats, but do also like cats very much. Our daughter is allergic to them though, which is unfortunate as she, too, loves them! So, we just have to be satisfied with stroking and petting other people's cats ;)