Translate

donderdag 27 januari 2011

Mijn Jeanne d'Arc hoekje...............

Hallo allemaal......

Hello everybody.....

Ik heb vandaag mijn eigen Jeanne d'Arc hoekje gecreeërd en al zeg ik het zelf....het is best mooi geworden.

I have made my own Jeanne d'Arc corner and if i may say so myself........it turned out pretty well.

De grote Madonna heb ik via It's me gekocht en het doosje wat op de kast staat heb ik van haar kado gekregen....lief hé.....

I ordered the big Madonna at the blog of It's me and the paper box on the cabinet was a gift from her.....sweet...isn't it ?

Ook op de salontafel heb ik een nieuwe creatie staan, maar deze heb ik nog niet op een foto staan, de batterij van het fototoestel was op.....de volgende keer dan maar....

I also have a new creation on my sidetable, but the battery of my camera wasn't working anymore so i will make some pictures of it next time....

Ik ben pas een paar dagen actief op mijn blog en raak er nu al verslaafd aan.....ik vind het erg leuk.

I have my blog since a couple of days and i'm so into blogging.......i really love to do this....

Tot de volgende keer.....zie hieronder de foto's van mijn creatie..hi...hi......

Until next time.... take a look at my pictures....i hope you like them........: )

(B)engeltje




                                                                                                                 mijn creatie
     het kastje........the cabinet                                                                    my creation
het doosje.....the box

Mijn Jeanne d'Arc madonna
My Jeanne d'Arc madonna

9 opmerkingen:

Stina zei

Hoii, kom ook via Ria hier op jou blog, gezellig hoor.
Welkom ook hier in blogland
fijne avond, groetjes stina

Dutch Apple zei

Oh dat Maria beeld..... zwijmel.... prachtig!

Groetjes!

Romkje zei

Ja bloggen is erg leuk !!
Mooie hoekje heb je daar ,groetjes Romkje.

CatherineLovesRoses zei

Hi!

I came to your lovely blog from Ria´s blog!
What a sweet little corner you have created, I love it!!

I follow you :)

Have a wonderful weekend!

Lynda zei

Ria schupte me hierheen dus VOILA, ik kom bij je kijken!!!!;)

Groetjes
Lynda

It's me zei

Nou zeg ik dacht toch wel dat ik een berichtje had achtergelaten bij je....staat erg mooi hoor!! leuk leuk !!! wat een volgers al !!! .....leuk !!! je vaasje staat geweldig heb allemaal witte freubel bloemetjes erin gedaan........fijn weekend jullie ...enne geef hem een beetje aandacht......anders gaat ie zeuren....whahahhahahhah!!!...XXX.....

Lynda zei

ps...niet op mn zolder blijven hangen hoor, dat is niet mijn hoofdblog;)....kom maar naar die andere, veel gezelliger;)

Groetjes
Lynda

It's me zei

Arme arme Vinnie.....liefs uit Maarssen....

Desiree zei

What a lovely transformation you've created with the beautiful vignette both on, and surrounding, your little cupboard (what a wonderful piece of furniture!) Really super & very talented!