Translate

maandag 24 januari 2011

Woningrestyling

Ik ben nu al enige tijd bezig met restyling van woningen. Zie ook mijn website www.bp-wonen.nl.

I'm in to restyling. Look on my site www.bp-wonen.nl.

Ik vind de stijl van Jeanne d'Arc Living erg mooi en ben thuis bezig met leuke hoekjes te creeëren.

I like Jeanne d'Arc Living and i'm trying to create some nice spots in my house.

Dank zij blogger It's me, een vriendin van mij heb ik deze stijl leren kennen.

Thanks to blogger It's me, a friend of my, i heard of this style.

Groetjes (B)engeltje,

Greetings.

11 opmerkingen:

It's me zei

Kijk nou het werkt je link.....en de mijne ???....snik......begint nu al......hahahahhaha!! liefs van mij......xxxx....

Inka en André. zei

Hoi,hoi,welkom in blogland wat leuk dat je via Ria ook een blog bent begonnen.
Wij gaan je volgen alleen kan ik momenteel niet in het blogje van volgers komen,zal het later nog een s proberen.

Inka en Andre

Dutch Apple zei

Wees welkom in Blogland! Waarschuwing vooraf, zeer grote kans op extreme verslaving! ;-)
Maar daar zal Ria je al voor gewaarschuwd hebben...

Groetjes!

Romkje zei

Welkom ,ik heb me gelijk aangemeld als volger !
Gezellig !
Mss vind je het leuk om ook eens een kijkje bij mij te nemen?

tot een volgende x,groetjes Romkje.

Desiree zei

Welcome to Blogland! I left a comment on your earlier post, too ;) I have to limit the number of blogs I follow, as I really struggle to get around to all of them, but I'll bookmark your blog and pop by again to see how you're coming along :)

Have fun! I've only been at it for just over 2 months and am amazed at how quickly my following has grown.

Thuis bij Tjits zei

leuk een nieuwe blogster:) ik heb me aangemeld als volger hoor!
ik ben ook nog maar een paar maanden aan het bloggen.. vind het superleuk.. en verslavend haha:)

lieve groet, Tjitske

Maria zei

Welkom...ik ben er ook bij
Leuk hoor,kom je ook ff bij mij kijken?

gr.Maria

almay`s home zei

Welkom in blogland! Via Ria kwam ik op je site. Verslavend hoor!

Lieve groet
Alma

Jacqueline zei

Hi there. I've come over from Ria. I love Jeanne d'arc too. It's the only interiors magazine that I buy now. I hope that you will enjoy blogging. You will love it and will make friends from all over the world. Have fun. XXXX

~*~ saskia ~*~ zei

Ja ja, ook via Ria kom ik hier terecht. Daar gaan we voor nummer 16, dat er nog maar velen mogen volgen!
Een gezellige middag en avond. xx

wonen met brocante zei

Via Ria ben ik op je blog gekomen. Ik ben ook deze maand gestart met bloggen en ik ga je volgen. Gr. Peggy