Translate

maandag 7 februari 2011

3 hartjes

Hallo......

Hello..... 

 Zoals ik gisteren al vertelde heb ik op mijn tocht langs "al mijn woonwinkeltjes" een aantal hartjes gekocht.

 As i told you yesterday, i've bought a few harts in one of my favourit stores.

 In deze hartjes heb ik 3 ouderwetse poezïe-plaatjes gestopt........zie bijgaande foto's.

 Inside the harts i've put 3 old pictures.......see my pictures.

 Ik vind het erg leuk geworden.......

I think it turned out very well.

Groetjes Bianca

Greetings Bianca






10 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

schattig hoor:)
ik heb ook zoiets met 6 hartjes en daar heb ik van ons gezin van allemaal een fotootje in gedaan.. maar dit is ook een heel leuk idee!

fijne avond!
lieve groet, Tjitske

Stina zei

Zoiets heb ik nog niet eerder gezien, leuk gedaan.

Gr Stina

Michaja zei

Heel leuk gedaan! Ja gelukkig gaat het langzaam aan beter met Noa. Nog steeds niet veel trek maar dat komt vanzelf wel weer. Morgen hopelijk weer naar school!
Fijne avond
Groetjes Michaja

wonen met brocante zei

Leuk gedaan! Groetjes Peggy

It's me zei

Wat lief !!!...maar heb ik wat gemist??? gisteren???? vertel.......ik zie ook geen post.......of ben ikke dom......leuk mijn linkje hier zo !!...thanks !!! liefs van mij.....xxx...

Yn'e Steeg zei

Lief die hartjes, ik ken ze.
En inderdaad je hoeft er natuurlijk niet perse een foto in te doen, zo kan het ook.Erg leuk

Jantsje

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee!

Lieve groet, Ingrid

Inka en André. zei

Ze zijn erg leuk geworden,fijne middag,xxx.

Desiree zei

Perfectly in time for Valentine's Day :) The effect is charming!

It's me zei

Bianca...ik kan geen berichtje achter laten bij je nieuwe post ???? hoe kan dat ?? de optie is weg !! wat een leuke spullen...wij hebben ook weer geshopt hoor.......komt binnen kort ,.....ook mooie beelden voor de webwinkel/winkel....fijne week liefs voor jullie twee...................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤..... xxx