Translate

zaterdag 19 februari 2011

Give Away van 'Chez Moi'

Hallo allemaal,

Om mee te doen met de Give Away van 'Chez Moi ' moet je aan een aantal voorwaarden voldoen.
Een ervan is een berichtje plaatsen over deze Give Away.
Ik blog nog niet zo lang en heb aan nog maar een paar Give Aways meegedaan, maar dit vindt ik tot nu
toe de meest bijzondere..........zo leer je je bloggers ook beter kennen.....dus...op naar de vragen én.......mijn antwoorden.....
Oh...........en wil je ook mee doen met deze Give Away, klik dan op onderstaande link.
http://chezmoi-ilse.blogspot.com/2011/02/valentine-give-away.html


Wat is het belangrijkste in je leven buiten je kinderen man/vrouw/huisdieren ?


Mijn gezondheid is voor mij het allerbelangrijkste....als ik dat niet heb, dan valt al het andere weg......

Wat is je favoriete tv programma ?

Wie is de Mol ?

Wat is je lievelingkleur ?

Dat is er niet één...ik vind alle aarde kleuren mooi én de kleur blauw.


Omschrijf je stijl, van je huis en van jezelf ( kleding en zo )

Mijn huis is een mix van modern met klassiek. Ik heb bijvoorbeeld een antiek donkerbruine houten tafel uit 1700 ( Indonisch ) en daarom heen staan 6 moderne donkergrijze kunststof kuipstoeltjes....
Ook qua kleding mix ik graag stijlen, sportief klassiek is misschien wel de beste omschrijving.....spijkerbroek met mooie blouse, jasje, sjaaltje en bijna altijd schoenen/laarzen met hakken.....ik heb echt een schoenen tik......zomers draag ik het liefst jurkjes..........

Wat zijn je drie plus en je drie minpunten ?

Plus.....
1. Ik sta altijd voor iedereen klaar, je kunt mij dag en nacht bellen....als je me nodig hebt, dan ben ik er voor je.
2. Euh....tjeetje moeilijk hoor.....ik denk mijn doorzettingsvermogen......ik ben nog al eens op de proef gestelt door mijn gezondheid, zelfs toen ik de diagnose "K" kreeg ( meer dan eens ) ben ik blijven geloven dat ik het zou redden en tot nu toe is dat ook gelukt.....
3. Ik ben eerlijk en zal nooit tegen je liegen ( nou ja, alleen een leugentje om bestwill, ik wil niemand bewust kwetsen )...


Min....
1. Mijn ongeduld.....ik ben super ongeduldig en als iets te lang duurt........dan doe ik het zelf maar......
2. Mijn temperament......ik neem geen blad voor de mond.......maar soms is het beter om eerst tot 10 te tellen en dan pas te reageren.........ik trek te snel al mijn conclusie.
3. Gebrek aan zelfvertrouwen....daar ga ik teveel nadenken.......en ga ik ook aan een ander twijfelen.


Wat vind je het belangrijkste in een vrienschap ?

Oprechtheid en respect voor elkaar.

Als je jezelf met een dier moet vergelijken welk dier is dat dan ?

De leeuw...geen twijfel mogelijk........naast dat het ook mijn sterrebeeld is, is het een van de mooiste dieren die ik ooit gezien heb.........de manen, zijn vacht, de sterke uitstraling........ja, ik ben een echte leeuw(in).

Hoe heten mijn drie webwinkels ?

1. Tutze
2. Tutze Home
3. Tuttemerull

Welk item is je absolute favoriet in een van mijn drie webwinkels ?

Het vogelhuisje met de tekst ..bed en breakfast....deze staat in je tuttemerull webshop.....die is echt prachtig....

Wat is je favoriete quote/spreuk/gezegde ?

Geniet van het leven, het leven duurt maar even.....miscchien erg cliché....maar wel helemaal waar.....

Als laatste is er de vraag, waarom moet ik deze Give away winnen ? Waarom ik ?
Waarom ik niet....iedereen die hieraan mee doet, doet het om te winnen.....ik ben gek op verrassingen en doe hier graag aan mee............winnen...mmmm......is niet mijn sterkste kant.....ik heb meer geluk in de liefde........hoe dan ook.....please pick me....hi......hi........

Groetjes Bianca

3 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

leuk om je antwoorden te lezen....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Kijk nou hoe druk kan je zijn...nou jij gaat winnen hoor......maarre wie is de mol nou ....liefs van mij....xxx...

La Maison en Wonderboom zei

Van mij mag je winnen hoor, dubbel en dwars.
Lieve groet
Hermine