Translate

zondag 20 februari 2011

Kattekwaad

Wanneer ik na een dag werken thuis kom, dan trek ik als eerste mijn schoenen uit.


Whenever i come home from work , the first thing i do is take of my shoes.


Dus, toen ik gisteren thuis kwam heb ik mijn laarzen uitgetrokken en deze op de vloer laten liggen.


So...when i came home yesterday, i took of my boots as always and left them lying on the floor.


Ollie, onze kat, die gewoonlijk op ons bed ligt te slapen, had het nu op mijn laarzen voorzien.


Ollie, our cat, who usually sleeps on our bed, felt the need today to sleep on my boots.


Na veel gedraai wist hij zich in mijn laars te proppen en heeft hij er heerlijk in liggen slapen.


After a lot of turning he fel a sleep in my boots.


Het moet niet veel gekker worden....


It should not get any crazier
Ik heb uiteraard alles op de foto vastgelegd....


Of course i took some pictures of him....


Gekke Ollie..........maar ik hou wel van hem.....


Silly Ollie.........but i stil love him.....


Nog een fijne zondag


Have a nice sunday


Groetjes Bianca


Greetings Bianca

12 opmerkingen:

lia zei

Ze zijn ook allemaal hetzelfde, maar wel leuk....
groetjes Lia

Home and Lifestyle zei

Een warm plekje is nooit verkeerd hi hi...

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

hij heeft je laars wel lekker warm gehouden!!

lieve groetjes, Tjitske

It's me zei

Wat een schatje die Ollie toch......zo lief ditte,....fijne avond van ons......kus ....xxx...

wonen met brocante zei

Wat een mooie foto! Wat een lieverds zijn het toch hé? Mijn vorige hond ging altijd met zijn snuit in mijn pantoffel liggen (ik weet wel een beter plekje, hihi). Dat zijn de dingen die je toch altijd blijft herinneren. Groetjes Peggy

Lynda zei

hahaahh ze waren zeker nog lekker warm ;))))

Michaja zei

Wat zijn het toch heerlijk eigenwijze beestjes :)

Catherine zei

Hi Bianca!!

Oooooohhhh what a little cutie you have!!!!! I love, love this picture!!! Your Ollie looks so much like Uri, one of my cats ;)

Have a wonderful week!!!!

Groetjes!!

Michaja zei

Desigual zit nu werkelijk overal. Het is ongelooflijk dat het werkt om zoveel winkels van het zelfde merk te hebben in één stad. Inderdaad een leuk merk. Alhoewel ik er dit keer niets voor mezelf vond :)

Desiree zei

Hello Bianca!

Super to have you stop by my blog today :)

Ollie clearly knows that by sleeping on your boots, they won't be going anywhere!!! Our dogs have all had a fondness for my husband's shoes, sandals and slippers! Unfortunately they have all chewed through a couple of pairs over the years, but thankfully do grow out of it once the puppy stage is over. You are very wise to delay getting a dog until you have more time and a bit of a garden.

Inka en André. zei

Prachtige foto en,wat een leukerd is Ollie,wij hebben vroeger ook een kater gehad die Ollie heette,fijne avond verder,gr van ons

Bonjade zei

Wat een lieverd....hij zal wel denken...dat ligt toch heerlijk ;0)
Fijne dag
Liefs