Translate

donderdag 3 februari 2011

Mary Poppins versus garnaal



Hallo allemaal

Hi  everyone...

Afgelopen zondag was het dan zover......met gratis kaartjes.....met dank aan mijn man......gingen we in Scheveningen naar de voorstelling van Mary Poppins.....

Last Sunday we went to Scheveningen to see the muscical of Mary Poppins....we had some free tickets.....thanks to my husband.....

Eerst lekker uiteten aan de boulevard leek ons wel een goed idee..........je voelt 'm misschien al aankomen.

We wanted to go and have a nice meal at the boulevard before the muscical....we thought that that would be a good idea......so we thought........

Mijn man nam een salade met wat frites en ik ging voor de grote garnalen.....

My husband had a salade with french frites and i had 8 big schrimps........

Ongeveer een uur na aanvang van de musical begon ik misselijk te worden....toen ik in de pauze naar het toilet ging leek het wel of ik spontaan een hevige buikgriep had gekregen.........met 2 asperines op heb ik met veel moeite de musical uitgezeten en kwam ik s'avonds doodziek thuis........

After +/- 1 hour i felt sick and during the break i thought i had the flu.....so i had 2 asperines and watched the musical to the end........at the end of the night i was very sick....

De hele nacht heb ik liggen draaien, alles deed me pijn.....pas de volgende dag kwam alles eruit.....echt alles.
Dit heeft zeker tot 3 uur s'nachts geduurd.......geen buikgriep, maar voedselvergiftiging......heerlijke garnalen......

I turned and turned al night long and only until the next day al of "it"came out........and it lasted till  3 a.m. the next day........this was no flu.....i've had a bad schrimp..or 2.....

Inmiddels gaat het weer een stuk beter.......jammer van de musical....die...wat ik er van mee gekregen heb......zeker de moeite waard is om naar toe te gaan.

I'm doing fine now.......it's a shame that i mist parts of the musical.....but what i did see was very good.......

Geen garnalen meer voor mij voorlopig....:)

No schrimps for me anymore....:)

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...dit is echt niet leuk! Staat er een super leuke musical op het programma, wordt je vergiftigd! Laat de garnalen voorlopig inderdaad maar een tijdje voor wat ze zijn!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat naar zeg !!!...tjee.....maar lieverdje door dit alles heb je ook het leukste feestje van blogland gemist.........kuchhhh....MIJN feestje !! ...maar......jij mag nog komen hoor!!......altijd dat weet je.....liefs van mij....en hemmes......ook voor jouw hemmes.......xxx....

Thuis bij Tjits zei

oh bah wat naar!! heb je dat restaurant een brief of mail gestuurd? ze mogen je wel nieuwe kaartjes geven!! dat heb je wel verdiend met VIP behandeling haha:)

fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

Lynda zei

oei, sprak laatst nog iemand die na het eten van garnalen flink ziek was geweest!!! Gelukkig lust ik ze niet ;)!

Je moet even kijken, ik heb twee blogs, en je hebt je aangemeldt op mn verkoopblog....saai....die andere is mn hoofdblog...daar gebeurt meer ;)!

Groetjes
Lynda

Maria zei

Gatver wat vervelend
Hoop dat je inmiddels weer helemaal de oude bent

fijn weekend
liefs Maria

wonen met brocante zei

Je vroeg om uitleg over het stapelen. dit komt bij Irma van de blog "allemaal kleurtjes" vandaan. Ik heb het vandaag ook voor het eerst gedaan. Ook ik ben namelijk nieuw in blogland en ook in januari begonnen, net als jij zag ik.
Ik ben je gelijk gaan volgen. Als je naar de blog van Irma gaat dan heb je uitleg en zie je wie er vandaag allemaal gestapeld hebben.
Succes ermee en kom nog is langs. Groetjes Peggy

It's me zei

Eh ...hallo...een give away dat is iets wat je kunt winnen.......als je een bericht achterlaat of iets anders als het erbij staat .....heel simpel....en leuk.....en nu als de bliksem naar mijn feestje komen...ik heb ook een give away.....een post eerder......liefs fijne avond jullie twee ...xxx...

Michaja zei

Oh wat vervelend!!! Zo hebben wij afgelopen vrijdagavond en nacht Noa zo ziek gehad. Of het iets is geweest wat ze heeft gegeten of een virus weet ik niet want tot nu toe heb ik geen andere kinderen van school gehoord die ziek zijn geworden van het eten in de kantine!
Voel je je nu weer helemaal oke?
Groetje Michaja

Desiree zei

So pleased to know you're over the worst effects of the shrimp poisoning! I also had a very bad reaction to seafood after never ever being unlucky in this regard previously, but I've now subsequently discovered it was not a 'once-off' event and I can no longer risk eating Dorado. So do be careful of shrimp in future!

Such a pity your evening was spoilt for you :(