Translate

vrijdag 18 februari 2011

Mijn eerste stapel.... My first pile....

Ja..ja...mijn eerste stapel....
Yes..yes....my first pile....

Gewerkt tot 21.00 uur....21.30 uur thuis en direct aan de slag....
I have been working until 21.00 pm....i was home at 21.30 pm and i got straight one with it....

Een koe.....een kip en ......een haan.....
A cow......a chicken and....a rooster......

Ik hoop dat je 'm leuk vindt : )
I hope you like it : )

Een fijn weekend allemaal.
Have a nice weekend.

Liefs Bianca
Love Bianca

6 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit is wel een hele originele stapel en helemaal in lentesfeer!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat een leukerdje!
je krijgt van mij een 10
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Inka en André. zei

Ik vindt hem helemaal top,een pracht stapel,fijn weekend.

It's me zei

Stapel gek ben je !!! whahahahaahahhah!!! weet Vinnie hiervan ????...eh kennen wij elkaar ????? o nee ook dat nog......okee goed kom as zondag met je praten beloof het...ik vind je lief dat is het niet maar dit ???? ....pfffffff hoe ga ik het hemmes vertellen...aden in adem uit......goed zo......zennnnnnnn.......xxx....xxx....xxx....

wonen met brocante zei

Ik vind het een erg leuke stapel! Fijn weekend. Groetjes Peggy

Catherine zei

Hi Bianca!!
Oooohhh I love these little cuties!!!I´m sure all of them are great friends!! :)

I love collecting chicken figurines, every time I see one in a shop I can´t resist the temptation to buy it!!!

Have a wondeful day sweetie!!!!