Translate

donderdag 24 februari 2011

Mijn vrije dag.... My day of......

Om de week heb ik een extra vrije dag op donderdag......dan heb ik het huis voor mezelf.....


Every other week i have a extra day of ( thursdays ).....and then i have the house to my self.....


Ik had me zelf voorgenomen om s'middags lekker te gaan lunchen met mijn vriendin en daarna
eindelijk mijn boek uit te lezen......Deja Vu van Esther Verhoef.....


I promissed my self a late lunch with my friend and later on i would finally finish my book.....Deja Vu from Eshter Verhoef......a dutch writer....


Opgestaan.......ontbeten......naar buiten gekeken...bahhhh.....regen...regen en nog meer regen.....


I got up.......had my breakfast.....looked outside.......brrrrr.....rain.......rain and more rain........


Ik verlang naar de zon...heerlijk buiten ontbijten op het terras.......alles in bloei.....de warmte...de zon...zucht.......


I long for the sun......delicious breakfast on the terrace.......all in bloom.....heat.......the sun.....pffff


Luch was heerlijk en mijn boek is bijna uit....maar......ik verlang naar de lente.....


Lunch was delicious and i almost finished reading my book......but.......i lon for spring time....


Om mezelf op te vrolijken heb ik een paar mooie foto's gemaakt van mijn bloeiende orchideeën en de blauwe druif.......hier krijg altijd weer goede zin van......


In order to cheer myself, i have some nice pictures of my flowering orchidsand blue grape.....here i always make good sense of....


Mijn vrije dag is bijna ten einde.....,manlief komt zo thuis........ook gezellig hoor....maar een dagje alleen is stiekem toch wel erg lekker......


My day is almost over......hubby comeshome soon......also fun heering.....bot one day aloone is secretly also very tasty...


Fijn avond.....have a nice evening...


Liefs Bianca xxxxx
Love Bianca xxxxx






13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik kan mij ook altijd zo verheugen op een paar uurtjes helemaal voor mijzelf!

Volgende week begint de maand maart en al merken we het nog niet echt, de lente komt elke dag een stapje dichterbij!

Lieve groet, Ingrid

Inka en André. zei

heerlijk zo’n dagje helemaal voor jezelf,he,echt genieten,mooie foto’s heb je gemaakt,fijne avond alvast,gr van ons

wonen met brocante zei

Ik kan ook heerlijk geniet van alleen thuis zijn. Dan kan ik lekker met van alles gaan schuiven en hoekjes maken. Dat doe ik niet als ik niet alleen ben. Inderdaad jammer van het weer nu...maar het voorjaar komt echt wel! Groetjes Peggy

Thuis bij Tjits zei

ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn, lekker mij eigen gang gaan.. beetje rommelen.. heerlijk:)maar ook weer fijn dat manlief aan het eind van de dag weer binnen komt vallen:)
nog 5 nachtjes slapen dan is het maart!! en kan de winter toch echt zijn koffers gaan pakken:)

lieve groet, Tjitske

Michaja zei

Na de kids bijna een week aan huis te hebben verlang ik ook weer heel erg naar een dagje voor mezelf. Normaal zou dat morgen zijn maa rnu helaas dus niet. En ze zijn hierna nog een week vrij!!!!

Romkje zei

Af en toe tijd voor jezelf is zo lekker !!

Gezellige avond,lieve groetjes Romkje.

Miranda zei

Heerlijk af en toe een dagje voor jezelf, vooral als er wat leuke dingen op het programma staan!

Mooie foto's.

Fijne avond,
Miranda

It's me zei

Kijk nou zo leuk !!! mooie foto's !!! en ja de dag is bijna om........wij hadden ook lekker vrij..........heb je mijn mooie flesjes al gezien??...nou meis we zien je zondag ! liefs van mij en hemmes....xxx...xxx...xxx...

THE BLACK BARN zei

LEKKER TIJD VOOR JE ZELF!
DE DINGEN DOEN DIE JE GRAAG WILT DOEN.
AL IS HET HELEMAAL NIKS.

FIJN WEEKEND,
MIRANDA

Maria zei

Moet eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vond dat ik een week alleen was
Prachtige plaatjes hoor,toppie

fijn weekend
liefs Maria

Desiree zei

Your orchids are so exquisitely beautiful! And I love those blue, grape hyacinths - their perfume is heavenly! Sorry your free day was miserable, weather-wise, but you seem to have made the most of it nevertheless! I know just what you mean about having a day all to yourself! I am sure we all need some time alone to ourselves every now and then. Don't despair...Spring is on its way...as we are beginning to notice some changes here, indicating Autumn is sneaking closer and closer.

Have a good weekend!

Hugs,

Des xo

It's me zei

Kuchhhh...flesjes Ria ???.......pompidompidommmmm........xxx....

Catherine zei

Dear Bianca,

The spring is already inside your lovely house with your beautiful flowers, so don´t worry about the bad weather outside as I´m sure the sunny days will be here very soon!!
So happy you enjoyed some "me time"!! :)

Have a wonderful and sunny week!!

Liefs!!!!!