Translate

woensdag 16 februari 2011

Van oma op moeder op dochter.......

Al jaren zie het servies staan op de kast van mijn moeder.

Years and years the tableware was standing on the cabinet of my mum.

Een elegant theepotje met een suikerpotje en melkkannetje en 6 hele fijne theekopjes met schotel.

A nice teapot, sugarcan en milkcan with 6 very fine teacups and dishes.

Het servies is wit met een goudrandje en kleine goude takjes. Op ieder deel staat een tafereeltje van een mooie jonkvrouw die de hand gekust wordt door een jonkheer.

The tableware is white with cold and on evry part of it there's a picture of a lady whose hand is kissed by a young man.

Als klein meisje was ik er al gek op.

Ever since i was a little girl i loved this tableware.

En toen mijn moeder onlangs vroeg of ik misschien "het servies" wilde hebben sprong ik een gat in de lucht.

So when my mother asked me if i wanted to have the tableware i jumped for joy.

Inmiddels heeft het een mooi plekje op mijn tafel gevonden en iedere keer als ik er naar kijk komt er vanzelf een glimlach op mijn gezicht.

It's now standing on my table in the livingroom and every time i look at it i get a big smile on my face.

Dank je wel  oma 
Thank you grandmother

Dank je wel mama
Thank you mum

Veel liefs Bianca xxxx
Love and kisses Bianca


6 opmerkingen:

It's me zei

Doe je er nou twee achter elkaar....??? hahahha!!!dit hadden wij thuis ook.......fijne avond liefs van ons......xxx...

Romkje zei

hihihihi,deze heb ik ook van mijn oma !!
Staat nu inmiddels weer boven ,maar ik zal het nooit weg doen...

fijne avond,groetjes Romkje.

wonen met brocante zei

Dat is nou echte brocante. Echt heel leuk en dan ook nog van oma, van mama naar jou. Geniet ervan. Groetjes Peggy

Catherine zei

Hi dear!!

Oooohhhh I love your beautiful tableware!!!!And the story behind it is also so special...Thank you for sharing this little treasure with us :)

Have a wonderful day!!!!!

Michaja zei

Heel bijzonder dus dit servies!

Maria zei

Zo die zijn mooi,heel bijzonder
Zo leuk van je mam en oma,zuinig op zijn hoor

liefs Maria