Translate

zondag 20 maart 2011

IT'S A ROUND ROBIN..................

Jaaaaa....hij is er.......mijn eerste envelop is er.......geweldig....
Yeessss.......he arrived....my first envelop......great.....

Ik kwam gisteren thuis na een drukke dag op het werk en daar lag ie......
Yesterday, i came home after a busy day at work and there is was......

Nieuwsgierig als ik ben heb ik de envelop meteen open gemaakt.
I opened the envelop straight away....

Spannend...............!!!!!!!!!!!!!!!
Exciting.....................!!!!!!!!!!!

Er zaten allerlei leuke dingen in, waar zal ik beginnen.....ik heb er tenslotte maar foto's van
gemaakt.........
There were al kind of things in it, were shall i start......i finally took some pictures to show you...



                                                  THE ROBIN ROUND ENVELOP


                                                                        De envelop
                                                                        The envelop


Holly Hobby kaart
A Holly Hobby cart



Dit zat allemaal in de envelop
Al of this was inside the envelop


                                                           Kraaltjes en lintjes.....
                                                           Beads and ribbons.....

Leuke badges voor op een kledingstuk
Nice badges to put on a garment...



Kaarten met dieren en een kasteel erop
Carts with animals and a castle on it



Verschillende labels
Different labels
                                                                          Sterretjes
                                                                           Stars


Stofjes....
                                                                          Fabrics

 
Servetten.....
                                                                         Napkins..


Allerlei frutsels....
Many frills....


Stickervel...
Stickers


En tenslotte leuke plaatjes....
And finally funny pictures....

Ik ga vanavond op mijn gemak kijken wat ik eruit ga halen en dan kan ik morgen
op stap om weer nieuwe spulletjes te zoeken die er weer terug in gaan
naar de volgende...............

Tonight i'm going to take some things out of the envelop, thoose things i'm going
to keep for myself and then tomorrow i will shop for some new things and
send the envelop to the next person..........

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een grappig idee...er zit vast wel iets voor je tussen!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat leuk allemaal !!!...dikke knuffel van mij....xxx...

Thuis bij Tjits zei

wat leuk! en wat zit er veel in!!

lieve groetjes, Tjits

Inka en André. zei

wat leuk allemaal en wat veel,....veel plezier ermee,fijne avond,xxx

Desiree zei

I'd never heard of a Round Robin envelope - what a quaint idea and what fun you're obviously getting from it, not only selecting the treasures that appeal to you, but then also filling it with others of your own choice :)

almay`s home zei

Ik heb geloof ik iets gemist! Is het een soort doorgeefsysteem?
Maar wat je kreeg ziet erg leuk uit!

Veel plezier ermee!
Lieve groet
Alma

Michaja zei

Lucky you!!! Leuk hoor die Round Robin envelop!

*✿*ℳḯʟʟḯ℮ ℳεα∂☺ωSẘℯℯ☂*✿* zei

hello my dear
this is such a sweet post
full of delectable little treasures
thank you so much for sharing them with us
and thank you also for your kind and lovely comments on my blog.

wishing you a good week

warmest hugs

millie

Kris zei

Wat een geweldig pakket!
Ik hen op het round robin blog een link naar jou blog gezet, zodat iedereen zich kan vergapen :)

Maria zei

Leuk zeg zo'n vol pakket
Dat wordt knutselen

liefs maria

~*~ saskia ~*~ zei

Mijn handen beginnen te kriebelen...
Ik heb de 3 Bianca briefjes in de hoge giveaway hoed gedaan, fingers crossed!

Een heel fijn en zonnig weekend, Bianca xxx

Catherine zei

Hi Bianca!!

So many lovely surprises inside the envelope, how sweet!! I especially love the animal cards and the bag full of tags, will you do some craft projects with them??

Hugs&Liefs!!

Have a nice weekend!!