Translate

vrijdag 11 maart 2011

Stapelen.............Pile up.......

Hier is mijn 2e stapel.....
Here is my second pile.....

Omdat ik vrijdags altijd van 9.00 tot 21.00 uur moet werken, heb ik s'avonds geen tijd meer om een stapel te maken...
Because i always have to work on friday from 9.00 to 21.00, i have no time to make a pile.....

Dus...heb ik vandaag op mijn werk het een en ander bij elkaar gezocht en .....zie hier mijn stapel......
So.....today at my work i put some "things"together.....and see..............


Een stapel tegels in diverse kleuren.....
A pile of tiles in different colours....

Een fijn weekend.
Liefs Bianca

Have a nice weekend
Love Bianca

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ha ha...wat leuk!! Ik denk dat ze op mijn werk heel raar op zouden kijken als ik met een fototoestel en stapels in de weer zou gaan hi hi!

Een fijn weekend Bianca! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat heb je dat leuk gedaan Bianca!! en wat grappig dat je dat op je werk gestapeld hebt:)

zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

It's me zei

Wat een mooie kleurtjes.....jij bent een echte bikkel he??...van 9 tot 9 ......pffffff.....welterursten...kruip maar lekker tegen Vinnie aan.....liefs van ons.....xxx.

almay`s home zei

Dat vind ik nu eens creatief bedacht!
Mooie stapel en lekker kleurig!

Lekker uitrusten in het weekend en genieten van het heerlijke zonnetje!

Lieve groet
Alma

Inka en André. zei

Geweldige mooie kleurenstapeltje,fijn weekend,xxx.

Maria zei

Alle mooie kleurtjes hihi
Heel leuk bedacht die stapel
Ik kom er echt niet aan toe

geniet van je weekend
liefs Maria

Michaja zei

Leuk te zien dat jij zelfs op je werk aan het stapelen vent!

Claudia zei

Dank je wel voor al je berichtjes op mijn blog. Ik ben er eventjes tussenuit geweest vandaar nog geen eerdere reactie van mijn kant. Je bent gek op strand, schelpen, zand, gipskruid...je zal mij hier nog wel vaker voorbij zien komen hoor. Dezelfde interesses trekt toch!