Translate

dinsdag 19 april 2011

Give Away........

Vandaag lag er bij thuiskomst een pakketje op tafel....
Ik wist het gelijk....mijn Give away........
Spannend !!!!!
Kijk maar mee....

Today.....i just arrived from work a present was lying on my table....
I new immediately...this is my Give Away.....
Exciting !!!!
Come and see....

Een mooi pakketje met roze linten...
A beautiful package with pink ribbons....


Ik maakte de doos openen en tatatata......
I opened up the box and tatatat....
Tot mijn verbazing zaten er meerdere verrassingen in.....
To my surprise there were several presents in the box....
Snel openen maken......ben zo nieuwsgierig.......hi..hi...
Quick.....i have to open the presents......i'm so curious.....hi...hi...


Als eerste een hele mooie kaart met een brichtje van Maria.
A beautiful card with a nice message from Maria in it.
Mooi hé.....
Lovely, isn't it.....


Een prachtige licht roze rozenkrans......ik verzamel rozenkransen en
dit is echt een van de mooiste die ik tot nu toe heb.......
And a beautiful light pink rosary.......i collect rosary's and this is
by far the most beautiful one......


Een heerlijk stuk zeep...ik rook het al toen ik de doos opende.
A nice bar of soap......i smelled it when i opened the box.
Jammer dat we geen geurblog hebben, want hij ruikt echt lekker.
To bad we have no odor blog, cause it smells realy nice.


En tenslotte.....deze prachtige krans van gedroogde rozen.
And finally this beautiful wreath of dried roses.
Maria, bedankt voor de mooie cadeaus.....ik ben er erg blij mee.
Maria, thank you for all the gifts, you've made me very happy.

Een fijne en zonnige week allemaal.
Groetjes Bianca xxx
Have a nice and sunny week.
Love Bianca xxx








9 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

heerlijk he om zo verwend te worden en de krans is echt supermooi! geniet er maar lekker van!!

lieve groetjes, Tjits

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een verwennerij !! Leuk dat de rozenkrans bij een verzamelaar is terecht gekomen.
Geniet ervan ,groetjes Romkje.

It's me zei

Dit is zo leuk allemaal !! geniet ervan.....enne groetjes aan je lieffie......xxx...xxx...

wonen met brocante zei

Leuk zo'n verwenpakket! Veel plezier ervan. Groetjes Peggy

Home and Lifestyle zei

Je lijkt wel jarig...wat leuk dat je door Maria zo in de watten bent gelegd met haar give away!

Lieve groet, Ingrid

almay`s home zei

Wat een verwennerij! Het ziet er allemaal heel mooi uit. Ik vind dat rozenkransje echt fraai!

Lieve groet
Alma

Claudia zei

Vooral van die roosjes ben ik helemaal weg, bofkont.

Ik heb ook voor deze achtergrond gekozen. Vond hem helemaal te gek!

Maria zei

Hoi Bianca,ik lees dat je heel blij mee bent
Gelukkig is het heel aan gekomen,ik ook blij
Ik wist niet dat je rozenkransen spaarde,komt dat even mooi op z'n plek

liefs Maria

Desiree zei

Lovely start to a new day to receive such a super parcel :)