Translate

maandag 11 april 2011

Sneeuwwitje en de......5 dwergen....??? Snowwhite and the.... 5 dwarfs...???

Tja.......eigenlijk zijn het er 4 , althans 4 verschillende....dwergen....snap je 'm nog ?
Actually there are 4, 4 different.......dwarfes.......do you still get it ?


Ik zal bij het begin beginnen..............
I will start at the beginning.............


Leuk, al die stolpen, met bloemen, eitjes en dergelijke er onder, maar ik wilde iets anders.....
I love all those bells with flowers and eggs, but i wanted something else.......


Ik wilde ouderwetse"piepbeestjes"....je weet wel,  zo'n klein geel poesje waar je in kunt knijpen.
I wanted old fashioned tiny creatures, you know, a little yellow cat that you can squeeze.


Je hebt ze ook als speeltjes voor dieren........
You have them as toys for animals..........


Dus ging manlief voor mij op internet op zoek naar piepbeestjes.......
So hubby went for me on the internet looking for tiny creatures..........


En..tatatatata........daar waren op eens de 5 dwergen. ( 5 stuks, waarvan 2 hetzelfde zijn ) Ik vind het toch
wel erg leuk geworden !!!
And......tatatatata.......there were suddenly 5 dwarfes ( 5 dwarfes of which 2 are the same ) I find it very fun become.....!!!!!


Kijk zelf maar.........
See for your self......


Groetjes Bianca
Love Bianca





 

7 opmerkingen:

Lynda zei

GE WEL DIG!!!

It's me zei

Nou ja !!! ...ik ken ze hoor...heb ze live gezien !!! ikke........fijne gezellige zonnige week lieverd......kus van mij....xxx...en vooruit ook een voor Vinnie.....xxx...

It's me zei

Vergeet helemaal te zeggen....mooie foto !!!!.....xxx...

Bonjade zei

Nu moet je zeker nog op zoek naar de overige 3 van de 7......?
Ze zijn erg mooi!
Fijne dag
Liefs

Kom Achterom zei

Humor!! leuk leuk!! Je hebt een super leuke blog hoor! ik ga nog even bij je genieten!! en natuurlijk ga ik je volgen nu ik zo bij je langs ben komen wapperen.
Fijne dag
Yolanda

almay`s home zei

Wat heb je dat leuk gedaan Bianca. Disney @ home!

Lieve groet
Alma

Catherine zei

Dear Bianca,

Oooohhhh these dwarfs are so cute!!!
Your glass bells look so original and nice with the lovely new decoration!!!

Hope you have a wonderful week and Easter!!

Liefs!!!