Translate

dinsdag 17 mei 2011

42 volgers.......42 followers....




Op 24 januari 2011 ben ik met mijn blog begonnen.......
January, 24ste 2011 i started my blog......

Ik vind het ontzettend leuk om te doen, de berichten, de foto's en de give-aways.
I really like to blog, i like the stories, the pictures and the give-aways.

Maar........42 volgers...tja...dat aantal mag wel een beetje omhoog.
But..........42 followers....well....that could be more.......

Ik weet het......geduld...ik blog pas een paar maanden....vanwaar de haast......
I know....be passiant...i have been blogging for just a few months......why the rush....

Ik wil gewoon heeeeeeel graag 50 volgers........want dan heb ik reden voor een leuke actie.
I just want to have 50 followers......so bad........because i want to have a reason to do something nice.

Dus........kom op en volg mijn blog, want bij 50 volgers ga ik een Give Away weggeven.
So........follow my blog, because when i have 50 followers i'm going to give a Give-Away away.

Dames, ik reken op jullie.
Ladies, i count on you.

Groetjes Bianca
Love Bianca

11 opmerkingen:

Kom Achterom zei

OOjee ik kan me niet 2x opgeven als je volger anders wist ik het wel!! hihi Soms gaat het wat langzamer en dan weer heb je er zo weer wat bij ach dat houd het leuk toch!!
en spannend ook maar ik help je duimen hoor want ik ben wel poepie nieuwsgierig naar je actie!!
fijne avond
Yolanda

It's me zei

Hoiiiiiiii.....tja....hoe krijg je nu meer volgers......eh.....weet niet hoor......denktnakomternogopterughhh......twas gezellie he zondag ???...kijk alweer uit naar zaterdag .....xxx...ook voor hemmes van jouw zeg maar......xxx.......

Claudia zei

Je gaat al hardstikke snel, nog eventjes geduld!

Michaja zei

Jammer dat je moet werken. Had het wel gezellig gevonden als je langs was gekomen :)
Geduld is een schone zaak zeggen ze toch :):)

zenuwpees zei

heel mooie blog Groetjes van Marie-Claire

Catherine zei

Hi Bianca!!

You blog is lovely so I´m sure you will have 50 followers and many more very soon!!

Have a wonderful week!!!

Dikke knuffel en liefs!!

G-style zei

Nou dan ga ik me aanmelden als nummer 43 , ik zag je naam op de blog van Monique . Succes met het werven van nieuwe volgers !

Groetjes Gea

G-style zei

Tip .....zet je volgers bovenaan , valt het meer op ....

MoniqueNostalgique zei

Ik ben er dus ook bij maar dat wist je al he?
Wat was het gezellig op Oud Zuylen joh, mooie kraam hadden jullie er van gemaakt!
Leuk leuk leuk dat ik je nu "ken" enne ik ben heeeel benieuwd naar je give-away!
Zodra je er een linkje van heb, dan zet ik 'm op m'n blog.

Groetjes en liefs,
Monique

Desiree zei

I think you're doing MARVELLOUSLY with 42 followers already! That, after only a few months is really wonderful! Don't lose heart! It's not just about clocking up followers...it's about enjoying the whole process. Blogging can become 'all-consuming' so it's very good to maintain balance in your life :)

marion zei

Ja hoor ik ben nummer 50. Kwam via via op je blog terecht en heb heerlijk rondgesnuffeld. Mooi mooi mooi.
Dus gefeliciteerd met je 50 volgers, groetjes Marion. Ik weet niet wat blogger de laatste tijd heeft maar hij geeft bij de reacties steeds anoniem aan.Mijn blog is www.marionsknutseldoos.blogspot.com