Translate

zondag 29 mei 2011

Nieuwe stoeltjes.......New chairs.......

Toen wij 3 jaar geleden ons appartement kochten.......moest er een nieuwe eettafel komen...
When we bought our appartment 3 years ago......we had to buy a new diningtable....

En....bij een nieuwe tafel horen ook nieuwe stoelen...toch !!!????
And.......with a new table there come new chairs........

We kochten een prachtige antieke donker houten tafel van 230x90cm en 6 supermoderne kunststof
stoeltjes in de kleur antraciet......heel leuk, vond ik toen.......maar de laatste tijd niet meer.......niets zo veranderlijk als een mens.......ahum....als een vrouw zou mijn mannetje zeggen......

We bought a beatiful dark brown antique table of 230x90cm and 6 modern antraciet chairs....
i loved those chairs, 3 years ago.......but uhhh...not lately......that's a woman's thing....my husband would say......

Gelukkig is er marktplaats.
Thank god for Ebay.

Stoeltjes op de foto.....leuk verhaaltje erbij...en zie daar....stoeltjes zijn verkocht.......
Take a picture of the chairs....nice story.....and their sold.......just like that.....

Euh........schat.........we moeten nieuwe stoelen kopen.......ik heb er al een paar gezien in Nijmegen bij Brocante.......ga jij ze halen ?????

Ohhhh.....Honey.....we need to buy some new chairs........i have already seen some really nice ones in Nijmegen at Brocante......can you go out and buy them ????

Zo gezegd, zo gedaan......en nu staan er 6 verschillende, oude, houten stoeltjes om onze mooie tafel.
OP naar de volgende klus.......euh...schat ?   :)

And so he did.......now their are 6 very different old wooden cahirs standing around our beautiful
table.........so, now it's time to find something new to do...oh honey?  :)

Fijne week allemaal.
Groetjes en liefs van Bianca
Have a week
Love Bianca













Leuk zijn ze he.....
Nice, aren't they.......

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is heel trendy hè hihi, om verschillende stoelen om de eettafel te zetten, dat zie je ook vaak in woonbladen!! De rust is bij jou nu gelukkig teruggekeerd..of heb je inmiddels al andere plannen ;-)!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat gaafffff!! ze zijn leuk Bianca.....echt ik ben gevallen voor de laatste......daar wil ikke zitten........leuk die beer op je banner foto.......liefs van mij...en hemmes....xxx...

Miranda zei

Helemaal leuk! Vind het zelf ook erg mooi, maar durf het eigenlijk nog niet goed (past ook niet helemaal in ons huidige interieur, maar denk er over om de boel te veranderen ;)

Nog een fijne avond,
Miranda

Colin zei

Leuk idee, hier zitten we zoveel aan de eethoek dat we in heerlijke kuipstoeltjes zitten, maar als ik een woonkeuken zou hebben ... dan wist ik het wel. Blijven ze allemaal in hun eigen kleur of ga je daar ook nog iets mee doen? Groetjes, Colin

almay`s home zei

Leuk die verschillende stoeltjes om je tafel. Ik zie het al helemaal voor me.

Lieve groet
Alma

Yvonne zei

Leuk verschillende stoelen.
Ik heb er ook aan gedacht, maar manlief vind dat niks, dus gaat het over.

Ook als zithoek is het leuk, maar dan 5 fauteuils ofzo,'t toch 2 banken geworden.

Gr Yvonne

Tanja zei

Hallo Bianca, via via bij jou gekomen en ik zie dat je 50 volgers zoekt, dus ik heb me aangemeld als volger 47, je bent er bijna.

O en je stoelen helemaal leuk, lekker allemaal verschillend dat is toch leuk en gezellig.

Lieve groet
Tanja

Colinda en Jeroen zei

Leuk he al die stoeltjes, in veel tijdschriften heb ik ze ook al gespot en ik vind het altijd erg gezellig staan.
Ik zie dat je ondertussen ook al bijna 50 volgers hebt komt vast goed.
en dan kun je eindelijk je give away doen.

liefs colinda

wonen met brocante zei

Ik vind het altijd erg leuk staan, allemaal verschillende stoelen om de eettafel. Toch ga ik zelf straks voor super comfortabele stoffen gecapitonneerde stoelen (denk ik nu). Groetjes Peggy

Saskia zei

Vind dat een heel leuk idee allemaal verschillende stoelen. Maar hoe staat het in zijn geheel met de tafel erbij? Ben een nieuwsgierig tiepje.
Groetjes Saskia

José zei

Hallo Bianca,
Ook via via gekomen;)
Krijg meteen visioenen van Oma's keuken, heel mooi om te zien....

Groetjes José

Desiree zei

I love all of these chairs and think it makes for an incredibly interesting dining space...each night, you can choose to sit in a completely different seat! I love how eclectic that is...I also love having mismatched teacups and saucers, cake plates and cutlery. Each one tells a different story and adds a different feeling to the occasion!