Translate

dinsdag 7 juni 2011

Belofte maakt schuld......I made a promiss


50 stuks.......als ik 50 volgers zou hebben dan zou ik een Give-Away wegegeven.
50.......I promissed...when i have 50 followers i will give away a Give-Away.

Tatatatataaaa........sinds vandaag staat de teller op 50 volgers.
Tatatatataaaa........and since this day i have 50 followers.

Dus...belofte maakt schuld...ik ga een Give-Away weggeven.
So.....i made a promiss to you...and i am going to give a Give-Away away.

Volgende week zal ik jullie laten zien wat de Give-Away wordt en wat je moet doen om
hem te winnen.
By next week i will show you what my Give-Away will be and what you have to do to win it.

Tot gauw.
See you soon.

Groetjes Bianca
Love Bianca

9 opmerkingen:

MoniqueNostalgique zei

Ben heeeel benieuwd... brr cannot wait!

liefs,
Monique

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je 50 volgers...en je weet de spanning leuk op te bouwen :-)!!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Gefeliciteerd met je vijftig!! volgers en we wachten in spanning af; altijd leuk een give away...

Fijne avond,
Miranda

It's me zei

Ik ga nikzzzz doe hoor...wil gewoon winnen klaar !! duidelijk???..offe moet ik hemmes even sturen...hij komt graag hoor....sjuchttttt....xxx...xxx...weet je dat je een lieffie bent ??? en nou ja vooruit Vinnie ook...ben in een goeie bui ...kus lus van mij...xxx...

Tanja zei

Kijk dat is nu mooi geregeld, ik had me aangemeld als volger nr. 47 dacht ik maar mooi dat je er nu 50 hebt. Ik ben benieuwd naar je give-away

Ik vind ook leuk als je eens bij mij langskomt.

Fijne dag,
Lieve groet
Tanja

Juule zei

hej! je hebt het zwoegen op de tuinmarkt overleeft. Mooi!! ben benieuwd naar je Give away..;-))
Op naar nog veel meer volgers!!
groetjes
Eeflien

Thuis bij Tjits zei

50 volgers, gefeliciteerd!! een give away spannend! ga ik binnenkort ook doen:)

lieve groetjes, Tjits

Colinda en Jeroen zei

Kijk aan toch je 50 volgers, kan soms snel gaan. OP naar de 100 volgers maar dat gaat bij mij ook niet zo snel zit op 61 dus je hebt me vast zo ingehaald ;)
En ben zeer benieuwd naar je give away.

liefs colinda

Desiree zei

Congratulations on reaching this target :) Also, well done, as you have done so in record time!