Translate

woensdag 22 juni 2011

Bloemen op woensdag.........Flowers on Wednesday......

Mijn eerste keer.........ben nog een groentje wat betreft bloemen op woensdag.
My first time........i'm new regarding flowers on Wednesday.

Ik heb geen bloemen in huis momenteel, dus ben ik op het dakterras gaan kijken.
I don't have any flowers in my home right now, so i went on my roofterrace for flowers.

Dit is wat ik er vond.
This is what i found.





Fijne avond
Have a nice eving

Groetjes Bianca xx
Greeting Bianca xx

11 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

Mooie zomerbloemen!
Ik hou zelf erg van de magriet.

Fijne week,

Miranda

Bonjade zei

Jouw bloemen kleuren mijn avond ;0)
Fijne avond
Liefs

Tanja zei

Kijk en dan met een bloemetje de zin 'ik ben nog een groentje' dat zijn de mooie.
Maar het ziet er helemaal goed uit hoor Bianca.

Liefs
Tanja

Desiree zei

How pretty and summery...bright yellows and soft blues always lift ones spirits!

It's me zei

Proesttttt...geen bloemen in huis?????...tjonge.....ken toch niet........weet je zeg even tegen Vinnie dat geld is gemaakt om uit te geven......en IK weet een hele goede bloemenwinkel...whahahhhhahahah!! ...xxx...xxx...xxx...en neit zeuren dat ik zo laat op was...denk erom...xxx...

Home and Lifestyle zei

Buiten of binnen, bloemen zijn bloemen!!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Maria zei

Nou groentje hi hi, je hebt er een mooie post van gemaakt
pfff ik ben altijd te laat voor de woensdag

liefs maria

Inka en André. zei

prachtige vrolijke zomerbloeiers hoor,word helemaal vrolijk van de foto`s,x

José zei

Mooi!! Dus het is de bedoeling dat je op woensdag een foto van een of meerdere bloemen plaatst?
Ipv gehaktdag, bloemendag dus;)

Groetjes!!

MariCrea zei

Beautiful flowers!
Do you really hang the photo with the rusty iron in your living room?
ahaha I'm happy!
Have anice evening
Mari

Michael and Hanne zei

Thank you for visiting our blog! A good find of flowers on your rooftop!