Translate

donderdag 9 juni 2011

Ference.......


Dit is Ference....
This is Ference.....

Ference is een jongen van 10 jaar....Ference is heel erg ziek.
Ference is a boy of only ten years old and he is very sick.

Sinds zijn 4e jaar heeft Ference kanker.
Ference has had cancer since the age of 4.

Om Ference een kans te geven dit te overleven moet hij naar Amerika voor een behandeling.
To give Ference a change to overcome the cancer, he has to go to America for a treatment.

Omdat deze behandeling nog in een begin fase zit wordt deze niet vergoedt door de zorgverzekeraar.
This treatmant is new and will not be payed by his insurance.

Om deze behandeling van € 300.000 te kunnen betalen, zijn zijn ouders een inzamelingsactie
begonnen.
To be able to pay this treatmant of € 300.000, his parents started a fundraiser.

Ik wil aan iedereen die deze blog leest vragen om een link naar de website van Ference op je blog te zetten om zoveel mogelijk volgers te bereiken.
I want to ask everyone to place the website of Ference on their blogs to tell as many people as we can about Ference.

Je bent uiteraard vrij om te beslissen of dit doet en of je wel of geen donatie wilt geven.
Of course you're free to do this or not.

Ik wil Ference graag een kans geven om vrij van kanker te kunnen leven.   
I just want to give Ference a change to live a life without cancer.
                                                                                                                                                                       
                                                          http://ferencvermaas.blogspot.com/

Bedankt namens Ference.
Thanks in name of Ference

3 opmerkingen:

It's me zei

Wat ben jij toch een lieverd....ik ga even kijken op die blog.....dikke kus van mij...xxx...

Home and Lifestyle zei

Wat een verdrietig verhaal...je zult het maar thuis krijgen dat je kind niet gezond is. Wij zijn donateur van de Clinic Clowns en van Kika en als ik dit verhaal van Ference lees, ben ik blij dat we daar ooit aan begonnen zijn.

Ik wens Ference en zijn familie heel veel sterkte toe!

Ik wens je een fijn pinksterweekend Bianca! Lieve groet, Ingrid

Maria zei

Wat een mooi gebaar meis,ga in ieder geval eens op het blog kijken

liefs Maria