Translate

donderdag 16 juni 2011

Give Away.........

Het is zover.......ik ga mijn eerste Give-Away weggeven.  :)
Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden. Hij bestaat uit 3 onderdelen.
It's finally happening......i'm going to give away my Give-Away.  :)
I hope you like it....... It;s made out of 3 pieces.

DEEL 1
PART 1


DEEL 2
PART 2


DEEL 3
PART 3


En compleet ziet het er dan zo uit.......
And now the whole picture.......


Wil je mijn Give-Away winnen ???!!!!!
Laat dan op mijn blog weten dat je mee wilt doen en wordt, als je dat nog niet bent, volger van mijn blog.......
Het zou leuk zijn als je een link van mijn blog op jouw blog zou zetten, maar dat is niet verplicht.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
De prijswinnaar maak ik zondag 3 juli bekend.

Do you want to win my Give-Away ????!!!!!
Than please leave a mesage on my blog and tell me you want to, and if you are no follower of my blog, then please become one......
I would be nice if you would make a link to my blog, but only if you want to.
I'm looking forward to your remarks.
I will announce the winner on July the 3.
Have a nice week.

Nog een fijne week.
Groetjes Bianca xx
Greetings Bianca xx

9 opmerkingen:

It's me zei

Owwwwww...yes !! de eerste zullen de laatste zijn.......ikke !!...owww zo leuk !!!!...mag ik meedoen magik???....leuk !!!....dikke kus en meer dan dat !! you know schatje......xxx...xxx...xxx..

Home and Lifestyle zei

Hoi Bianca,

Wat leuk dat je een give away organiseert, maar deze keer haak ik af (een leuke woordspeling, zie deel 1 van je give away hihi), omdat ik al veel van soortgelijke harten heb, dan kun je er beter iemand anders blij mee maken!

Veel succes! Lieve groet, Ingrid

MariCrea zei

thanks Bianca
Ria's friends are my friends
I'll be happy to see your blog
Have a nice evening
Mari

Alle mooie dingen zei

ik wil ook graag mee doen.. ben gek op harten... en dat "knopje" ziet er ook geweldig uit!
ik ga even kijken of ik het ook op mijn blog kan plaatsen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Desiree zei

What a lovely Give-away, Bianca! I am not entering as shipping costs to SA would make it prohibitive, I'm sure, but I'll be watching this space eagerly to see who does win. I'm certain whoever that is, will be delighted!

Hope you have a super weekend :)

almay`s home zei

Wat een leuke Give Away! Daar wil ik graag aan mee doen. Ik plaats een link op mijn blog!

Wat leuk mijn zoon Milan heeft als tweede naam Ference.(Franciscus in het Hongaars) Vernoemd naar zijn vader.

Fijn weekend en lieve groet,
Alma

MariCrea zei

thanks Kathy
I wish you a wonderful Sunday
Mari

Inka en André. zei

hoi,hoi,leuk dat je met onze give away mee doet en natuurlijk doen we met jouw leuke give away mee,sorry,wij zijn momenteel niet erg veel op het blog (door alles en nog wat)te vinden en heb dan ook je post gemist ik,zal meteen eventjes een link op onze blog naar je give away zetten,fijne avond,xxxx

Maantje zei

Hoi,

Leuke blog en mooie foto's, ik kom zeker wat vaker 'neuzen'. En ja ik wil graag meedoen met jouw give away ;-)

Groetjes,

Manuela