Translate

dinsdag 28 juni 2011

Kiekeboe...........

Oke....wij "mensen" hebben het warm, maar onze poezenkinderen ook......
Zie op een dakterras maar eens een koel en schaduwrijk plekje te vinden....
Onder de tafel.....neuh.........onder een stoel dan....ehhhh nee.....
Ik ga lekker IN de plantenbak liggen onder het bladerendek........
Lekker rustig waar niemand mij kan vinden.....toch Diesel ??

Sure.......we "people" have had a hot day, but don't forget our cats......
Can you find a nice place on a roofterrace that can give you a shelter for the sun....
Under the table........noooo........under a chair........no..no...no......
I like to relax beneath the leaves.....
Somewhere nobody can find me....right Diesel ??


Is er iets ?? Kan een poes dan nergens rustig liggen ?
Is something wrong ? Can't a cat lie somewhere calmly?

Een fijne week allemaal.
Have a great week.

10 opmerkingen:

Tanja zei

Och wat een liefie is die Diesel, ja mooi he om te zien hoe een dier een plekje zoekt. Hier ook drie katten die eigenlijk niet wisten waar ze moesten gaan liggen.
Jij ook een fijne week, Bianca.

Lieve groet
Tanja

p.s. ik vind je foto's van die mooie oude filmsterren op je blog supermooi, Leuk om ook Doris Day erbij te zien.

Home and Lifestyle zei

Geef ze eens ongelijk...ik vind het momenteel ook nog erg warm, maar de lucht wordt hier al behoorlijk donker!

Lieve groet, Ingrid

bleudelavandou zei

Ook onze katten wisten niet waar te gaan liggen met deze warmte - ons katertje Pili bleef zelf heel de dag liggen op het badkamermatje.
Hij lijkt wat op jouw Dieseltje (leuke naam).

Groetjes en prettig week nog

Marieke
Bleudelavandou

It's me zei

Diesel is een echte schat...net als zijn bazinnetje....liefffffff.....liefs van mij...xxx...

Thuis bij Tjits zei

oh wat kijkt ie lief!!
en wat leuk dat je meedoet aan mijn give away, je naam staat genoteerd! en wat leuk dat je ook nog eens naar suriname wilt!! dan ben ik weer benieuwd naar jouw fotos haha!!

lieve groetjes, Tjits

Desiree zei

I LOVE your new header picture, Bianca. It is Plumbago and is indigenous to South Africa :)

Diesel is BEAUTIFUL...such an appealing, wistful look he's giving you!

José zei

Hahaha, geweldig! Idd die vragende oogjes zo van: Ja en???!!
Jij ook een fijne week!
Groetjesss

MariCrea zei

Sweet cat!
Thanks dear Bianca
Mine was a really nice weekend ...
I wish you a wonderful evening
Mari

Miranda zei

Inmiddels is het weer een stuk koeler en eigenlijk wel iets aangenamer. Ze had wel een slim plekje opgezocht.

Fijne dag,
Miranda

ps. Het wasbord is onderweg...

MariCrea zei

dear Bianca
I would like my house ... but unfortunately it is not
I wanted to present a post on this English house, but Blogger was not working, just as the translator!
Have a great weekend
Mari