Translate

donderdag 21 juli 2011

Een nieuw hoekje............A new corner...........

Het was tijd voor een nieuw hoekje......
It was time for a new corner......
Het thema : ROZE
PINK
Zie hieronder het eindresultaat.
Check out below for the result.

Ziet er best leuk uit toch.......al zeg ik het zelf....ahummmmmm
Looks very nice...........don't you think so..........

Nog 2 dagen werken en dan begint ook mijn vakantie.......
Only 2 days to go and then i have vacation.........

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Thank you so much for visiting my blog.

Liefs Bianca xxx
Love Bianca xxx
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Kom Achterom zei

leuk hoekje hoor!! en een hele fijne vakantie
Yolanda

Lynda zei

blurgh....ik moet nog een week tot aan mijn vakantie.......maar ik teer weer op een roze wolkje van jouw kant hoor;)...roze maakt alles goed!!!!

Groetjes
Lynda

Miranda zei

Niet alleen een nieuw roze hoekje, maar volgens mij ook een nieuwe blog lay-out; leuk gedaan.

Fijne vakantie!

It's me zei

Leuk !! in het echt is het mooier....hihihi!!...je raad nooit wat ik heb gehad vandaag...zo'n mooie blond kop en schotel zo'n heule grote !! hihi!!...en nog veel meer leuks natuurlijk...bedankt voor jullie kaart ~!...enne het was een dag met een lach en een traan......liefs van mij...enne niet een beetje overdreven???...i love my hubbie???...kuchhhhh....xxx...

Catherine zei

Hi Bianca!!

Hope you have a wonderful summer!!
I love your new corner, brown and pink are always so sweet!! And the new decoration of your blog is so nice too!!

Liefs!!!

MariCrea zei

A romantic corner!
Happy Holidays
Hugs
Mari

bleudelavandou zei

Ziet het leven met een roze bril ... goed gelukt!

Prettige vakantie

Lieve groet

marieke

José zei

Wow! Prachtig hoe dat roze er uit "knalt" op de foto's!
Pink van Aerosmith klonk gelijk door mijn hoofd;)
Fijne vakantie! Hopen dat het weer wat opknapt, dan voelt het meteen een stuk vakantie-achtiger ;)

Groetjes José

Desiree zei

I LOVE the new layout of your blog, Bianca!!! Very pretty indeed!

Your new corner vignette is lovely, too!