Translate

maandag 22 augustus 2011

Oranje en Rood versus Zwart en Wit.............Orange and Red versus Black and White...........

Eerst wil ik even mijn nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog. Erg leuk dat jullie mij
gaan volgen.
First I want to welcome my new followers my blog. Very nice that you offer to follow. 
Ik ben jaren gek geweest van de kleuren oranje en rood. In ons vorige huis waren dit de hoofdkleuren.
Toen wij gingen verhuizen naar ons appartement werd het oranje en rood naar de hal verbannen, met uitzondering van 2 grote schilderijen.
Years I have been crazy for the colors orange and red. In our previous house they were the main colors.
When we were moving into our apartment, the orange and red banished to the hall, except for two large paintings




Maar nu ruim 3 jaar gaan ook deze plaats maken voor iets nieuws. Het past niet meer bij de rest van het interieur ( ahum.... ) en dan "moet" er iets nieuws komen.
Aan een andere muur hangt een groot canvasdoek met onze oldtimer erop.
Het leek mij wel mooi om in dezelfde sfeer/kleuren te blijven.
But now more than three years later, this will also make room for something new. It does not fit with the rest of the interior (ahum. ...) and then i "need" something new.
On another wall hangs a large canvas with our old-timer on it.
I thought it would be good to remain in the same mood / colors.





Dus.......nu heb ik 2 nieuwe schilderijen besteld. Ze zijn er nog niet.......dat duurt....en duurt........nu al weer 7 dagen !!!!!! Hoezo ongeduldig ???!!!!!
Hieronder alvast een voorproefje van hoe de schilderijen eruit gaan zien.
Een fijne week allemaal.
Groetjes Bianca

So ....... now I have ordered two new paintings. They're not there yet ....... .... that lasts and lasts seven days  now !!!!!! Why impatient ???!!!!!
Below a preview of how the paintings look like.
A fine week for you all.
Greetings Bianca




 

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...gaaf zeg, samen met de oldtimer zal dat er prachtig hangen!

Nog even geduld...:-)!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er prachtig uit en afwisseling is altijd goed mooie auto zeg .... wens je een fijne week lieve groet rosita

Lynda zei

Miss Audrey!!!!!!!!!! wie vindt haar NIET geweldig!!!!!

Groetjes
Lynda

bleudelavandou zei

Dat rood en oranje vind ik ook wel iets hebben, maar die zwart/wit plaatjes zijn gewoon geweldig.

Doen!!

Liefs

marieke

Tanja zei

O dat is mooi, lekker sfeertje zo samen, fijn dat die goeie ouwe tijd zulke mooie foto's heeft.
Laat je als ze hangen nog even zien hoe dat er dan uitziet.

Liefs
Tanja

It's me zei

Leuk hoor !!..eh een vraagje die onderste heeft manlief zeker uitgezocht ???.....tjonge........enne wist je dat ik ook een blog heb???......proestttttttt.....nee voor het geval dat...ik zorg wel voor je volgers...enzo...hihihi!!...xxx...van mij...

Collie-Collie zei

Dat is wel mooi om het zwart-wit zo door te trekken. En qua tijdsplaatje past het mooi bij de oldtimer.

Succes met het wachten (tap tap tap, hahaha) ik ben benieuwd hoe het gaat staan.

Groetjes, Collie

almay`s home zei

Mooi die oldtimer op dat canvas. Dat wordt een echte blikvanger.

Lieve groet
Alma

José zei

Ongeduldig ding!;) (ook niks voor mij .. wachten).
Maar wat mooi die prachtige zwart-wit sferen, en een ontzettend gave auto!!!

Ik reageer wat laat, dus het wachten wordt al minder ;)

Groetjes José

Bonjade zei

Wachten duurt altijd te lang....;0)
ze zijn prachtig......ze zullen vast prachtig staan......
Nog even geduld dus...;0)
Fijne avond
lieve groet

Maria zei

Die zijn mooi....wachten ook niet zo mijn ding
Ben benieuwd hoe het zal staan
ff wagge nog hi hi

liefs Maria

Inka en André. zei

Wauw,prachtig,hoor,de schilderijen,ze zullen vast super staan en die met jullie old timer is ook schitterend,....fijn weekend,xxx.

Kat zei

Hi Bianca!!

Oh your new photos will look perfect in your house!! They are so classy and elegant!! I´m sure you are a girl with a lot of energy, as you love orange and red, very powerful colors!! :)

I loved reading about your collage paintings, I love doing collage with vintage papers too!! :)

Have a wonderful weekend!!!!

Liefs!!

P.S I haven´t tried to make the seed bags yet, but there is a link below the pictures with step by step instructions. Hope this helps :)