Translate

dinsdag 30 augustus 2011

Round Robin Traveling Envelop

Vandaag is "hij"dan eindelijk aangekomen. Mijn envelop !!!
Mijn hubbie is vandaag niet thuis dus ga ik samen met Ollie en Diesel de envelop openen.
Nou jongens, wat vinden we ervan ????
Today, "he" finally arrived. My envelope!
My hubbie is not home today so I go and open the envelope with Ollie and Diesel.
Well guys, what do we think???



Oke, de envelop is goedgekeurd, nu de inhoud bekijken.
Heeeeel veeel verschillende kaarten !!!!
Okay, the envelope has been approved, now the content.
Maaaaaaaaaaaannnnyyyyy different cards!!






Na lang kijken en denken ...en....wederom kijken en denken...twijfel, twijfel......heb ik mijn keuze gemaakt......
After much looking and thinking ... and again .... watch and think ... question, doubt I've made my choice ...... ......






Deze kaarten gaan niet meer terug in de envelop. Nu is het mijn taak om er weer nieuwe mooie, leuke, gekke kaarten in te stoppen.
Ik heb voor de volgende gekozen.....
These cards will not return in the envelope. Now it's my job to choose new beautiful, cute, funny cards.
I opted for the next .....





Neeee.......grapje, dat blijft een verrassing voor de volgende ontvanger. Zij mag ze laten zien.
Groetjes Bianca
Noooo ....... joke, it remains a surprise to the next recipient. She may show them.
Greetings Bianca

12 opmerkingen:

Lynda zei

wat een grappig initiatief!!!!!maar dan kiezen he....wooohoooo...die boom met dat hart is leuk!

Liefs,
Lynda

Home and Lifestyle zei

Dat wordt lastig om een keus te maken...ben benieuwd waar je voor gaat! En natuurlijk ben ik ook benieuwd wie de volgende ontvanger is!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat een leuke heb je gekozen......liefs van mij....xxx....

Kom Achterom zei

Leuk is dit mijn dochter doet er ook aan mee! ik ben benieuwd
fijne dag
Yolanda

Bonjade zei

Wat een leuk idee is dit zeg....je hebt prachtige kaarten uitgezocht.
Fijne dag

Inka en André. zei

wat een super leuk idee,mooie kaarten,hoor,xx.

Rosarie zei

Wat een ontzettend leuk idee..
en dat die foto..van die twee poezenneusjes bijna tegen elkaar!
zo schattig!

Groetjes van Ria

José zei

Hey, leuk idee!:)

Groetjes José

Desiree zei

This sounds like great fun!

~*~ saskia ~*~ zei

Oh het Round robin project, ik heb er van gehoord. Klonk heel leuk!
Je header vind ik ook al zo leuk.
Fijne, ietwat herfstige avond, Bianca xx

Maria zei

Dat is leuk...en die boom doet mij wel wat

liefs Maria

Kat zei

Hi Bianca!!

Your cats are so cute!!! What a great picture, they look so sweet!!
I´m sure you have made the right choice with the postcards!! :)

Liefs!!