Translate

zondag 28 augustus 2011

Ze zijn er..................They are there......................

Miss Ongeduld ( ikke dus )........kon niet wachten tot de nieuwe schilderijen er waren.
En nu....tatatataaaaaaaaaaaa....ZE ZIJN ER !!!!!!!!!!
He..he......ik kon niet wachten om ze op te hangen.
Samen met de nieuwe oude stoeltjes vormen ze een mooi geheel ( al zeg ik het zelf  ;)
Hieronder mijn 2 nieuwe aanwinsten.

Miss Impatience (me me me )........ could not wait for the new paintings to arrive.
And now .... tatatataaaaaaaaaaaa .... THEY ARE HERE !!!!!!!!!! 

Pffff......... I could not wait to hang them.
Along with the new old chairs, they form a beautiful whole (though I say so myself;)
Here are my 2 new additions.



   Een fijne week allemaal.
  Groetjes Bianca

  Have a nice week.
  Hugs Bianca

 

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De dames moesten eens weten dat ze bij jouw thuis zo mooi hangen...het ziet er geweldig uit Bianca! Het is sowieso een mooie hoek met een gezellige leeftafel!

Lieve groetjes, Ingrid

Passione Helena zei

Nou Bianca, van mij mag je het ook zelf zeggen hoor...Ik kan mij helemaal voorstellen dat je er heel erg blij mee bent, want het staat ook helemaal geweldig!!

Geniet van deze mooie plek!
Liefs, Helena

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Ziet dat er prachtig uit zeg en wat lekker groot ... geniet ervan lieve groet rosita

Lynda zei

niks meer aan doen!!!! Prachtig!!! Ben dol op Audrey dus kon al weinig mis gaan;)!

groetjes
Lynda

Puur Kate zei

Erg mooi je schilderijen.
Blijft toch altijd mooi die oude filmsterren.
Lieve groet
Katja

Rosarie zei

OOOHhhh wow!!
Ik ben zelf al jaren Audrey Hepburn en Marlyn fan!!
ik heb in mijn halletje allemaal foto's van Aud en in het toilet hangt Marlyn Monroe!
Geweldig he? Die zwart wit foto's.
Toppie

Groetjes van Ria

Tanja zei

Mooi de foto's van die oude filmsterren. Ze hangen heel mooi bij je, het ziet er helemaal geweldig uit zo. Je mag er met recht trots op zijn.

Liefs
Tanja

It's me zei

Wat MOOI Bianca !! echt superrrr.....kom ze gauw live bekijken hoor........liefs van mij en hem.....kus kus ...xxx...

~*~ saskia ~*~ zei

Prachtige plaatjes, Bianca.

Een fijne avond xx

Collie-Collie zei

Wat een pronkstukken... ze hangen daar perfect. Zo mooi met dat zwart wit en die mooie stoelen en tafel bij elkaar...

Geniet er van! Groetjes, Collie

Inka en André. zei

helemaal prachtig,ben gek op allebei,wij hebben in de woonkamer een marilyn monroe zeefdruk van andy warhol hangen al jaren geleden gekocht en ik ben er nog steeds blij mee,fijne week,gr van ons

José zei

Wow, Prachtig..
Ze hangen daar alsof ze er voor gemaakt zijn.
Mooi geheel!!

Groetjes José