Translate

zondag 25 september 2011

Fotomodel.....!!!!????

Er zijn mensen die graag op de foto gaan.....ikke niet hoor !!! Ik plak niet ....hihihhi.....
Nou hebben wij 2 katten....en deze 2 katten zijn zeeeeeer fotogeniek....ahum..( kuch )
Zo was ik met mijn camera wat aan het uitproberen.......en deze 2 heren vonden dat
een mooi moment om te poseren.........

Some people like to have their picture taken ..... not me ! I don't stick on a picture  hihihhi .... 
We have two cats.... and these 2 cats are photogenic .... ahem .. (cough)
So when i was playing with my camera ....... thoose 2 men found that
a good moment to pose .........




Zeg vrouwtje...ben je er klaat voor ?
Say lady ... are you ready?


Vast even wat poses oefenen......
Fixed a little practice poses ......


Wacht eens even, ik moet nog even m'n look bijwerken.
Wait a minute, I have to update my look.


Doe mij maar vast dan, ben er klaar voor hoor !!
Put me down then, I'm ready!


Jaja, kom maar op !!! Dit is mijn beste look !!!
Yeah, come on! This is my best look!


Zie je me....nou...??? Zal ik nog een andere pose aannemen ??.....
See me .... now ...??? Shall I take another pose ??.....


Poeh.....dat is hard werken hoor.....tijd voor wat brokjes.
Pooh..... it's a hard job ..... time for some food.

Bent u geïntereseerd in mijn foto's, neemt u dan contact
op met mijn vrouwtje.
Are you interested in my photographs, please contact
  my agent.

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat deze heren nog niet benaderd zijn door een modellenbureau...gaat vast binnenkort gebeuren hihi!

Een fijne week! Lieve groetjes, Ingrid

Katalin zei

cukorfalatok ezek a macskák:)))))

Katalin zei

Lieve 2 Katten

House of Seasons zei

Ik ben helemaal weg van je header.....
GEWELDIG!!!!!!
Liefs
Lia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hhahahah wat een leuke post en wat een fotomodelen zeg ...erg leuk ...wens je een fijne week lieve groet rosita

It's me zei

Bianca !! wat is je blog ,mooi !!!......wanneer kom je ......please wil je me helpen ??????...ik durf dat niet ikke...schijterd.....ikke...wat een lieffies Ollie en Diesel !!....leuk !!!! ik wil de laatste foto ......xxx...liefs van mij...en hemmes....ook voor hem.....xxx..

almay`s home zei

Wat een droppies! Het lijkt wel of ze er echt voor gaan liggen!
Je header is echt prachtig. Net zoals dat hout aan de zijkant. Jij bent klaar voor de herfst!

Lieve groet en fijne week!

Alma

wonen met brocante zei

Wat een knappe mannen!! Erg leuke foto's. Je banner is ook prachtig met al die herfst foto's. Groetjes Peggy

Tanja zei

Mooie herfstheader heb je gemaakt Bianca,

Verder hebben die twee fotomodellen het heel goed bij je voor elkaar, zo lang uit op de tafel ;-)
Leuke foto's van twee hele leuke katten.

Fijne dag
Liefs
Tanja

Mariette zei

Lieve Bianca,

Wat een schattige post van jullie poezen boys! Leuk zo. Ja, ja die hebben ons huis echt ingepalmd die fur-babies! Bij ons is het net zo en wij worden dan nog getolereerd om er ook te wonen. Wel fijn dat ze op hun eigen, helemaal zelfstandig kunnen wonen met een catdoor in de garage en nog een cat door naar de trappenhal. Wij waren 16 dagen weg naar Nederland en Duitsland en hun redden zich fantastisch. Natuurlijk met een poezen-oppas die 's morgens en 's avonds hun wat blikvoer geeft. Brokjes hebben ze de hele dag door voor een knabbeltje (alleen als we weg zijn...).
Lieve groetjes,

Mariette

bleudelavandou zei

Prachtig en dit is werken met echte modellen...

They have "the look"!!

Liefs
marieke

José zei

Je hebt 2 mooie stand-ins dan als je zelf niet blijft plakken! ;)
Inderdaad fotogeniek zijn ze, mooi Bianca!

Groetjesss