Translate

donderdag 8 september 2011

Roze en blauw past mij jou.............euhmmm, bij mij althans !!!

Roze en blauw zijn al jaren mijn lievelingskleuren..........qua kleding, maar blauw ook in mijn interieur.
Roze is inmiddels ook in het interieur gekomen en het blauw heeft zich in de keuken uitgespreidt.
Samen met alle bruin/grijze aardetinten vormt een mooi geheel....tsstst...vindt ik :)
Pink and blue have been my favorit colors for many years now..........for clothing  and blue also for my interior.
Pink has joint blue in the interior and the kitchen is filled with decorations in the color blue.
Together with the grey and brown shades it greats a look.....mmmmm.....i think :)












Zomaar wat foto's van enkele hoekjes in ons huisje....
Groetjes allemaal en tot gauw weer !!!
A few pictures of some places in my home.
Hope to see/hear you all soon.
Liefs Bianca xx
Love Bianca xx

11 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

Super dat je eigen stijl hebt. gewoon spulletjes die jij leuk vind.
Voor al de verzameling blauw/witte kastknoppen.

Groetjes, Jantsje

Home and Lifestyle zei

Zelf heb ik weinig kleur in mijn interieur, hoewel ik door alle kleurrijke blogs wel gemerkt heb dat ik kleur erg leuk vind! Mooie hoekjes heb je in huis!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig hoor die kleuren vooral die knopjes zo mooi heerlijk sfeertje .... geniet er lekker van fijne week nog ....lieve groet rosita

It's me zei

Het word tijd dat ik weer eens langs kom......wat een leuke nieuwe hoekjes........liefs van mij en hemmes.....enne tot zondag he !!...xxx...

Bonjade zei

Zo mooi zeg.....vind het ook heerlijke lieve kleuren.....
Rose is helemaal mijn favoriet.
Gezellige sfeer bij je.
Fijne avond

almay`s home zei

Gezellige hoekjes en de kleur geeft wel sfeer!

Hier wordt alles steeds witter maar ook wel met een accentje!

Lieve groet
Alma

Draffin Bears zei

Hi Bianca,

I love all the blue and pink around your home.
You have a beautiful home.
Many thanks for visiting me and sorry I took so long to reply back.
You asked about my bears, I have made them and you have some Steiff in your collection. I have one Steiff.
Have a happy weekend

Hugs
Carolyn

THE BLACK BARN zei

Je blog is mooi geworden!!

Ik vind die chinees vind ik erg mooi beeld!

Fijne dag,

Miranda

Michaja zei

Roze oh zo mooi, maar gek genoeg gebruik ik het voor mijn creaties bijna altijd maar in mijn interieur juist helemaam niet!
Dank je voor je leuke berichtje op mijn blog!
Liefs Michaja

Granny's Place zei

Het leuke aan een tijdje niet bloggen is dat je veel nieuwe blogs vind die je aanspreken!!!!
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

José zei

Ziet er heel gezellig uit in ieder geval!!

Groetjes en een fijn weekend,
José