Translate

zondag 30 oktober 2011

Nieuw seizoen.............nieuwe meubels................New season..............new furniture.....................

Ik moest diep in mijn geheugen graven.......hoe zagen ze er ook al weer uit !!?????
Zo'n 4 maanden geleden hadden we ze al gekocht en afgelopen week was het dan zover....
Jippie.....:) de nieuwe meubels komen.

I had to dig deep into my memory ....... how did they look !!?????
Around four months ago we bought them and last week they came ....
Yippee .....:) the new furniture.

De bank was echt aan vervanging toe, deze was veranderd in een grote krabpaal voor de katten ??:(
En tja.....als dan de bank eruit gaat, dan toch ook de 2 stoeltjes, want die kunnen écht niet meer...
toch !!!



The bank was really to be replaced, it had turned into a large scratching post for cats?: (
And well ..... then if the bank goes out, then at least the two chairs also, because they really do not match ...



We gaan van de terracotta kleuren naar een cognac kleur lederen bank en 2 prachtige fauteuils in taupe leder...........en het staat echt prachtig ( al zeg ik het zelf ).
En nu er voor zorgen dat ook deze bank geen eigendom wordt van mijn 2 lieve schatten.....

We go from the terracotta colors to a cognac color leather sofa and two chairs in taupe leather  ........... and it's really beautiful (though I say so myself).
Now make sure that this bank is not owned by my two little treasures .....

Sorry jongens....jullie terrein wordt overdag verplaatst van praktisch het hele appartement, naar de hal, slaapkamer en het dakterras !!!!!
Mijn huis, mijn regels, hoeveel kopjes jullie mij ook geven, kleine donders ....hihihih.......

Sorry guys .... your site is virtually the whole day moving from apartment to the hallway, bedroom and roof terrace !!!!!
My house, my rules, how many cups you give me little thunder .... ....... hihihih

Bij een nieuwe bank en stoelen horen uiteraard ook nieuwe kussens en in dit seizoen is ook een nieuwe plaid onmisbaar. Dus ging ik samen met mijn hubbie op pad.
Gelijk ook wat nieuwe kaarsen gekocht en het plaatje is compleet.
Ik omarm de herfst als ik heerlijk onderuit lig op mijn nieuwe bank, onder mijn nieuwe plaid en met mijn nieuwe kaarsen, brandend, op de achtergrond. Heeeeeerlijk.......





In a new sofa and chair i need new cushions and ofcourse this season is a new plaid indispensable. So I went with my hubbie on the road.
As also bought some new candles, and the picture is complete.
I embrace the fall when I lie on my wonderful new bank, under my new plaid and when my new candles are burning in the background. Loving it .......



Een fijne zondag allemaal.
Groetjes Bianca
A fine sunday for all of you.
Love Bianca

5 opmerkingen:

It's me zei

Ik maar wachten op ons brocante uitje.....krijgen we deze mooie meubels te zien......gaaf !!!! nou wij komen ze 1 december wel live bewonderen hoor!!..liefs liefs van ons....en de groeten aan je schatje.....hij moet voortaan wel even zijn jasje opruimen hoor........sjuchttt....xxxx...xxx...xx..x..

Home and Lifestyle zei

Je bent helemaal in herfstkleuren...het ziet er mooi uit hoor! En nu inderdaad zorgen dat je meubels de komende maanden niet als krabpaal gebruikt gaan worden :-)!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

bleudelavandou zei

Een hele verandering, maar stukken beter!! Je katjes zullen hier een ander idee over hebben :-)

Liefs
marieke

José zei

Mooie warme kleuren zijn het!! Van die lekkere kussens maken het een ideaal genotplekje! Mooi!!
Geniet ervan!

Groetjes José

Draffin Bears zei

Your new sofa and chairs are fabulous.
Enjoy relaxing on your new sofa.

Happy Day
Hugs
Carolyn