Translate

donderdag 3 november 2011

Dagje Brocante shoppen...............

Onlangs zijn wij, mijn hubbie en ik,  een dagje gaan Brocante shoppen met Ria en hemmes.
Een prachtige zonnige zondag........
Eerst een lekker bakkie doen bij Ria en hemmes, koekie erbij.....heerlijk :)

We recently, my hubbie and me, went on a day Brocante shopping with Ria and hemmes.
A beautiful sunny Sunday ... ... ...
At first at we went to Ria and hemmes home for a cup of coffee/tea , with a cookie:)
Daarna op pad met z'n viertjes........dik een uur rijden, tijd zat om bij te praten in de auto.
En bij Ria hoef je je geen zorgen te maken dat er stiltes vallen.......lachen, gieren , brullen dus.....ohhhh....en onze mannen konden er ook wat van hoor !!!

Then we got on the road ... ... ...I thick an hour's drive, plenty of time to catch up in the car.
With Ria you don't have to worry that there are silences. ... ... laugh, vultures... ohhhh .... even our men had lots of fun.
Afijn.....we belande bij de Landelijke Bracante Boerderij ergens in de buurt van Midden- Beemster, dacht ik.....hihih......
Zie onderstaande foto voor een impressie.

Oh well ... ... we went to the Brocante Farm near Midden-Beemster, I thought ... hihih ... ...
See the picture below for an impression

Leuke spulletjes gekocht........heerlijk....geld uitgeven......:)
Na deze boerderij nog een ander winkeltje opgezocht,.....
Daar was niet echt iets naar onze smaak te vinden.....

I bought some fun items. ... ... wonderful .... spend money ... ...:)
After this, another farm shop looked up. ....
There was not really anything to find to our taste .....
Met onze buit terug naar huis......
Ria had heerlijk gekookt voor ons......jammie !!!!!
Een heerlijke frisse salade met een ovenschotel van grote macaroni schelpen met allerlei heerlijke ingredienten.
Een turks brood met tapenade erbij.........het was echt perfect.
Bedankt kanjers voor deze super gezellige dag samen.

With our booty back home ... ...
Ria had delicious cooked for us ... ... jammie!!!!!
A delicious fresh salad with a delicious dish large macaroni ingredients.
A Turkish bread with tapenade. ..... ... it was really perfect.
Thanks for this super cosy day together
Inmiddels hebben alle spulletjes een plekje gekregen in huis.
All the stuff have now been given a place in our house.

Oud ijzeren mandje......
Old iron basket ... ...

Het houten snijplankje......
The wooden cutting board ... ...

Een glazen stolpje, waar ik een beeldje onder heb gezet......
A glass, where I've put a figurine under ... ...


Een houten klos met garen.....
A wooden spool.....

Close-up van de klos.....
Close-up of the spool .....
Binnenkort komen ze beide naar ons toe voor een dagje kerstshoppen.
Kijk er nu al naar uit........

They both come soon to us for a day of Christmas shopping.
I.m already looking forward to it. .... ...

Groetjes Bianca
Hugs Bianca

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gezellig om met z'n viertjes op stap te gaan!!! Ik zou mijn man niet meekrijgen op een brocante tour hoor hihi!! Je hebt mooie aankopen gedaan, geniet er van!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

wat superleuk zo'n dag!! dat zijn dagen met een gouden randje, heerlijk!

lieve groet, Tjits

It's me zei

Nou vergeet je alleen te zeggen dat die mooie theedoek met kant uit onze mooie winkel komt...proestttt en het boek.......kuchhhhh.....lekker weer.......nou vooruit wij kijken er ook naar uit om te kerstshoppen.......was het maar zo ver......liefs van ons....xxx...staat mooi hoor allemaal.....x

Le Style zei

Wat gezellig!
En weer zo'n uitje in het vooruitzicht, leuk.
Wat zie ik leuke spulletjes voorbij komen op de foto's.
Genietse!

Hartelijke groet,
Harriëtte

Collie-Collie.com zei

Wat heerlijk zo met z'n viertjes op stap lekker snuffelen naar mooie spulletjes.

Gezellig eten daarna om het dagje af te sluiten. Super!!

Groetjes, Collie

Kom Achterom zei

Dit klinkt als een heerlijke dag!! Kan ook niet missen met Ria het is een top mens!!
fijn weekend
Yolanda

Het liefste thuis zei

Dat klinkt als een heerlijk dagje! En wat een mooie vondsten! Wil je ook nog even een compliment geven over je banner: wat ziet die er mooi en herfstachtig uit. De foto van het kleine egeltje in die hand heeft eens in de krant gestaan en die heb ik toen uitgeknipt en hij hangt nog steeds op mijn memobord. Zo lief he! Fijne dag! Lieve groetjes, Hanneke

Inka en André. zei

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad,super,...alvast een heel fijn weekend gewenst,...x

MariCrea zei

What a beautiful day you have spent!
I see many interesting things
A greeting and a hug
Mari

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat lees dit heerlijk hahahha gelukkig dat er geen stiltes vielen hahahah daar heb ik ook nooit last van ....prachtige dingen ....en heerlijk gegeten een mooie dag ....heerlijk dat jullie zo genoten hebben en wij ook een van je post meegenoten ...lieve groet rosita

Pink Princess zei

HOI Bianca. Ik wil je even laten weten dat JIJ mijn give away hebt gewonnen. Gefeliciteerd!!! Wil je z.s.m. je adres even aan me doormailen plus je favoriete kleur voor de losse hangkol, zodat ik daarmee aan de slag kan gaan.

Groetjes en hoop snel van je te horen.

Marian
dutchy19 at gmail dot com

Pink Princess zei

dutchy19@gmail.com

is mijn email adres.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk dat je ook meteen bij mij volger bent geworden! Ik vind je blog super en zal zeker vaker langs komen.

Het klinkt als een erg gezellig dagje en leuke aankopen heb je gedaan!

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

Bonjade zei

Wat gezellig klinkt dat zeg....en jullie zijn heerlijk verwend dus...het eten klinkt zalig.
Je hebt prachtige aankopen gekocht.
Ben benieuwd naar je aankopen op de kerstmarkt
Fijne dag
Liefs

Desiree zei

I LOVE your new header! And what a wonderful day out you had with Ria and her hubby! I loved seeing all the things you found and how beautifully you have placed them in your home. As with Ria, you are very creative! Big hug xoxo

Desiree zei

I had not been getting updates on your post, Bianca. I see Blogger no longer had me up as a follower, yet I KNOW I had joined quite some time back. I've rectified that now, so I'll be visiting more regularly again :)

Inka en André. zei

Dank je wel voor je lieve reactie op onze post van gisteren,super lief,...alvast een heel fijn weekend gewenst en lieve gr van ons,x.