Translate

zondag 27 november 2011

Hulp- Sinterklaas..................Help-Santa Claus

Jaja, ik ben hulp-Sinterklaas.Tja, ook bij mij op het werk komt de Sint en ik ben dan zeg maar, zijn hulpje.

Yeah, I'm Santa Claus aid.
Well, even with me at work the Saint comes and then I am, say, his sidekick.


Want.....Sam, Vinn, Enzo, Liam, Eva, Kiki en Tijn hebben hun schoen gezet en daar verwachten ze allemaal op 5 december een kadootje in.........even voor de duidelijkheid, dit zijn de kinderen van mijn collega's..............ik weet dat er volwassenen zijn die ook nog de schoen zetten, zoals mijn man bijvoorbeeld, ahum......maar dit zijn allemaal kids onder de 10 jaar !!!









Because ..... Sam, Vinn, Enzo, Liam, Eve, Kiki  and Tijn have put there shoes and they all expect a gift on December 5 in it ......... just for clarity, these are the children of my colleagues .............. I know there are adults who also put the shoe, such as my husband, ahem ...... but these kids are all under 10 years!
Dus.....ging de hulp-Sint vandaag op pad om de kadootjes te kopen.....ik ben geen fan van de koopzondag, maar deze keer kwam het heeeeel goed van pas !!!!
Op naar de Intertoys..........

So ..... the help-Santa Claus got on the road today to buy the gifts ..... I'm not a fan of Sunday shopping, but this time it came in handy !!!!!
On to the Intertoys ..........

Bij binnenkomst werd ik direcct benaderd door 2 vrolijke meiden : Kunnen wij u helpen mevrouw !!
Ja hoor, dat kan.
Ik hoefde alleen maar te zeggen wat ik nodig had en die 2 meiden rende door de winkel heen op zoek naar mijn kadootjes.....wat een service....
Binnen 15 minuten had ik al mijn kadootjes klaar staan bij de kassa.
Netjes ingepakt en nog nooit zo snel, stond ik binnen een half uurtje weer buiten met al mijn kadootjes.

Upon entering the srore, I was approached by two direcct cheerful girls: Can we help you Madam!
Yes, you can.
I only had to say what I needed and that two girls ran around the store looking for my gifts ..... what a service ....
Within 15 minutes I had my gifts ready at checkout.
I was within half an hour outside again with all my gifts.

Morgen de "buit"in de schoentjes leggen en laat de kids maar komen...
Voor iedereen die komende week Sinterklaas op bezoek krijgt, veel plezier !!!!
Groetjes Bianca

Tomorrow i will put the "spoils" in the shoes and than, let the kids come ...
For anyone who is visited by Santa Caus next week, enjoy!
Greetings
Bianca

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Sinterklaas zal je eeuwig dankbaar zijn ;-)...alles is nu supersnel geregeld en dat de kids blij zullen zijn met hun vondsten in de schoen, daar twijfel ik niet aan!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

een beetje van jezelf en een beetje van Intertoys..."vol verwachting klopt hun hart"superaktie van je!!!

Groetjes
Lynda

Desiree zei

Santa comes early in your part of the world! I am sure your colleagues' children are going to be so excited when they find your gifts. so glad it all went so smoothly. Christmas shopping can be so stressful!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

altijd makelijk in deze drukke tijd een hulpsinterklaas hahahaha veel plezier en een fijne week lieve groet rosita

It's me zei

Wattttt !!!!!.......waar zijn er winkels waar het personeel rent ??????....buiten onze winkel dan .....ren me rot de hele dag en hemmes ook...maarrre kuch we hadden het over het personeel ???...waar zei je????....pfffffff ze kunnen ook alles vragen he....zeg Bianccc...als ik nu mijn kerstwinkellijstje bij je inlever.....wil jij dan???...ja ja !! ik wist het...je bent echt een lieverd..... .........♥.. ♥... ♥....

BROCANTERIE DERDIJK zei

Het is een ware uitdaging om je in de winkels in
de Sinterklaasdrukte te storten,..maar zo te lezen viel het jou mee..nou heerlijk toch! Ik moet ook nog het een en ander,...zucht Kan ik je niet ook inhuren :)

Groetjes,
Esther

Draffin Bears zei

Sounds like a fun time if you are a child, Sinterklaas must be an exciting time.

Happy week
Hugs
Carolyn