Translate

dinsdag 29 november 2011

Nog 1 dag..... One more day........



En dan begint de december maand............
Ik heb mijn herfst banner vervangen voor een Kerst banner.
Waar blijft de sneeuw........ik ben klaar voor de kerstsfeer.
Kaarsen, de kerstboom. dennenaalden.,,,,,heerlijk!!!!
Nog 1 week en dan ga ik de boom zetten.

And than the month of December begins.
I changed my autum banner for my Christmas banner.
But were is the snow,.....i'm all set up for the christmas spirit.
Candles, the christmastree.....I love it !!!!
One more week to go before i can decorate my tree.

Binnenkort zal ik voor de 2e keer een Give-Away weggeven, geheel in de kerstsfeer.
In een nostalgisch jasje.
Nieuwsgierig ?
Nog even geduld.......

In a few days i will give my second Give-away away, of course in the spirit of christmas.
In a nostalgic look.
Curious?
Please be patient .......

Liefs Bianca xx
Hugs Bianca xx

10 opmerkingen:

Lynda zei

LET IT SNOW LET IT SNOW LET IT SNOWWWWWWW:D

Maria zei

Van mij mag die.I love the Snow joh ho jo how

liefs Maria

Home and Lifestyle zei

Jij bent er echt helemaal klaar voor hè :-)! Een witte kerst zou geweldig zijn!!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat mooi Bianca .......jammer dat ik nou naar jouw tot kom he??? anders had je voor mij ook zo'n mooie blog kunnen maken......hihihi!!....tot donderdag !!...Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

zit ook hier in de startblokken hahahah laat het maar komen ..fijne week lieve groet rosita

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een heerlijk vooruitzicht he! Ik was in het tuincentrum en kwam daar al helemaal in de sfeer. Nu thuis nog,...als de Sint is vertrokken...

ach...voorpret is ook leuk!

Groetjes,
Esther

Le Style zei

Heerlijk kerstsfeertje!
En een witte kerst zou schitterend zijn.....

Lieve groet

José zei

Als er net zoveel als vorig jaar valt zit het wel snor, al zullen zat mensen die er iedere dag doorheen moeten de sneeuw wel vervloeken;)
Leuk jouw voorpret!! :)

Groetjes José

Magia da Inês zei

º°♥❤ Olá, amiga!
❤ Passei para uma visitinha.
º°❤ Bom fim de semana!
Beijinhos.
♥❤ Brasil

Kat La Decoradora Vintage zei

Dear Bianca,

Your blog looks so beautiful with the Christmas decorations!! Love the header too!!

Can´t wait to know what the giveaway is about, I´m sure it would be wonderful!!!

Liefs!!!!

El Jardin de los Muffins