Translate

maandag 19 december 2011

Groepsknuffel..........

HIJ IS BINNEN...........................MIJN GROEPSKNUFFEL........................
HE'S HERE.................................MY GROUPHUG....................................

Een paar dagen geleden kwam mijn knuffel binnen !!!
Hij zat verpakt in heel mooi wit papier....................kijk zelf maar.
A few days ago he arrived in a beautiful white paper..........look for yourself.



Bij het pakketje zat een lieve kerstkaart van Lia ( Blog: Enjoy the simple things in life )
En ze heeft mij een geweldige groepsknuffel gegeven.
With the gift there was a nice Christmascard from Lia  ( Blog: Enjoy the simple things in life )
She has given me a fantastic grouphug.



Kado 1.
Present 1.

Een fraai hangertje aan een wit lint....
A white ribbon with a beautiful charm.....


Kado 2.
Present 2.
Een geurzakje ( ruikt heerlijk ) met een mooie afbeelding....
                                 A fragrance bag (smells delicious) with a beautiful image.

Kado 3.
Present 3.
Een rieten krans met een mooi hart in het midden........
( deze hangt inmiddels boven de eettafel )
A wicker wreath with a nice heart in the middle ... ...
(this now hangs above the dining table)




Prachtig toch !!!!
Alles heeft inmiddels een plekje in huis gekregen.
Beautiful isn't it !!!
Everything already has a place in house
.
Lieve Lia, ontzettend bedankt voor mijn groepsknuffel. Ik ben er heel erg blij mee.
Ik hoop dat jouw knuffel minstens zo leuk is.
Dear Lia, thank you for my grouphug. I am very very happy with it.
I hope your hug is at least as fun as mine.

Groetjes Bianca xx
Hugs Bianca xx

Ps. MARIA ( Niet alles is wit ) heb je al naar de uitslag van mijn Kerst Give-Away gekeken ??

8 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

oh wat heerlijk om zo verwend te worden, erg leuk!!
ik wacht nog in spanning af hihi..

lieve groetjes, Tjits

Lynda zei

*zucht*.....LEUK!....wordt een mens toch vrolijk van...allemaal die lieve attenties overal!

Groetjes
Lynda

It's me zei

Wat een bofbips ben jij !!! leuk hoor......liefs van mij....xxx...


x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Eefies day zei

Wat een heerlijke knuffel, ik was te laat met opgeven...druk, druk, maar ik geniet nu mee bij jullie.
Heel lief allemaal.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Bonjade zei

Wat een heerlijke verwennerij zeg....je bent goed verwend.....
Kon ik dat mooie geurzakje maar even ruiken, vast super!
Geniet er maar heerlijk van
Fijne avond

Miranda zei

Wat heeft Lia je mooie spulletjes toegestuurd; het pakje zelf ziet er ook al zo leuk uit!

Groeten, Miranda

Inka en André. zei

Wat een heerlijke verwennerij,mooi hoor.

Hele fijne kerstdagen en alle goeds en een mooi 2012 toegewenst,....fijne dag vandaag,...xxx

lia zei

Hoi Bianca,

Heb je gevonden, ik zat te zoeken bij Bengeltje...
Maar ik wil je bedanken voor je kerstknuffel. Morgen maak ik er even een foto van en maak ik de laatste post dit jaar.
Ik heb dit jaar geen boom, maar ze liggen keurig in een schaaltje en volgend jaar mogen ze in de boom.

Hele fijne dagen
Lieve groet Lia