Translate

maandag 5 december 2011

KERST GIVE-AWAY..................CHRISTMAS GIVE-AWAY

Mijn laaste Give-Away van dit jaar.......................de KERST GIVE-AWAY...................
My last Give-Away of this year......................the CHRISTMAS GIVE-AWAY...............

Ik wilde een give-away geven die zowel in de kerstsfeer als in de brocantesfeer past!!!!
Best een uitdaging, maarrrrrrrrrr................volgens mij is het goed gelukt.......
Kijk maar naar onderstaand sfeertje.
I wanted this give-away to be a gift that would be perfect for christmas but also for past this holiday.
A real challange, buttttttttttttttttttt.............I think I did it.............
See for your self...........





Ik heb de afbeeldingen bewust een beetje wazig gemaakt, want het moet natuurlijk nog wel een beetje een verrassing blijven ......??!!!
The pictures are a bit blurre, because it's has to be a suprise, kind off.......???!!!!


Deze give-away is voor al mijn volgers, dus ook voor mijn volgers in het buitenland !!!!
Wil je mee doen ?????? Je hoeft er maar 1 ding voor te doen !!!!
Laat mij weten in mijn blog dat je mee wilt doen en misschien win jij mijn give-away
op zondag 18 december...............
This give-away is for all my followers, even for my followers abroad!!!!
Do you want to win it ?????? There is only one thing you need to do !!!!!
Let me know you want to win my give-away on my blog and maybe you will win this
give-away on Sunday 18 December.

Veel plezier allemaal met jullie kerstvoorbereidingen......:)
Liefs Bianca xxx
All of you, have fun preparing your homes for Christmas.....:)
Hugs Bianca xxx

13 opmerkingen:

It's me zei

Zeg ....wat een leuke give away.....enne van die ene....heb je er zeker wel twee gekocht ??...ik bedoel die zwart wit engelen meisjes.....??? ...nee??? morgen heel snel halen......je weet waar ik woon toch ???...liefssssss van mij....xxx..

Pink Princess zei

NU probeer ik bij jou te winnen hihi. Dus doe graag mee....

Groetjes van Marian

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke give away Bianca, daar zal vast veel animo voor zijn! Ik haak even af omdat ik al vaak iets gewonnen heb, het is voor een ander ook leuk om een keer een mooie prijs te winnen!

Ik wens je veel succes! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

ik wil graag mee doen met je give-away....de foto's zien er veelbelovend uit!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Inka en André. zei

He wat een leuke give away,we doen graag een keertje mee en ik zal een link op onze blog zetten,.....fijne dag vandaag,...xxx

Bonjade zei

Wat super lief! En wat een mooie give-away...nu doe graag mee hoor......
Nu maar duimen...;0)
Fijne middag
Liefs

Inka en André. zei

Lief je kerstheader (collage),...fijne middag,..x

~*~ saskia ~*~ zei

Een leuke giveaway voor deze leuke tijd, Bianca.
Mijn bomen staan al, genieten!

Een gezellig weekend xx

Maria zei

Wat een lieve give away...ik doe graag mee

liefs Maria

Eefies day zei

Ik kom via, via bij je binnen, mag ik meedoen, het ziet er zo leuk uit!!!
Ik ga je natuurlijk volgen, want ik ben nieuwsgierig nar nog meer leuke dingen op dit blog.

ieve groetjes,
♥Eefie

Kat La Decoradora Vintage zei

Lieve Bianca,

Oooohhh what a sweet giveaway!!!! Thank you so much for giving the chance to participate to your international followers, how kind of you!!

Will put the picture on the sideboard of my blog :)

Hope you have a wonderful Sunday!!

Liefs!!

Esther zei

Ik doe graag met je give away mee !
Groetjes esther
www.sensemaison.blogspot.com

Draffin Bears zei

Hi Bianca,

What a kind and generous giveaway you are having and I love your sweet Christmas look to your blog.

Hugs
Carolyn