Translate

zondag 18 december 2011

Uitslag Give-Away.................!!!!!!!!!!!

Het is tijd voor de uitslag van de Kerstmis Give-Away.............
It's time to anounce the winner of my Christmas Give-Away.......

Alle namen op een papiertje in een kom en even goed husselen........
All the names on a piece of paper in a bowl and than a good shake........



Mijn hubbie zal een van de papiertjes eruit halen.........spannend!!!!!
My hubbie wil take one of the papers out of the bowl...........exciting!!!!!!



Tatatatatata.........tromgeroffel...........
Tatatatatata..........drums.....................



En de winnaar is .....................................................
And the winner is....................................................




Maria
Niet alles is wit

Maria, van harte gefeliciteerd met het winnen van de Kerst Give-Away.
Maria, congratulations with winning my Christmas Give-Away.

Wil je mij je adresgegevens mailen via info@bp-wonen.nl, dan komt de Give-Away zo
snel mogelijk naar je toe.
Please send me your adress on info@bp-wonen.nl and i will send you your Give-Away
as soon as possible.

Bedankt allemaal voor het meedoen.
Thanks to all of you for participating.

Liefs Bianca xx
Hugs Bianca xx

9 opmerkingen:

Inka en André. zei

Maria van harte gefeliciteerd met het winnen van de mooie give away,super.


Fijne zondag,....xxx

It's me zei

Sjuchttttt...zo telleustellend weer.......hihihi!!...kom je vrijdag ???....xxx...

MariCrea zei

Congratulations to the winner
Have a nice Sunday
Mari

Eefies day zei

Hoera voor Maria.....leuk dat we mee mochten doen, voor jou een fijne zondag!!!

Lieve groet,
♥Eefie

Miranda zei

Maria gefeliciteerd!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Bonjade zei

WAt een bofferd...van harte!

Ik had toch wel meegedaan...? Of had ik dit gemist...?
fijne avond
Lieve groet

It's me zei

kuch....ben ik weer even.....en ??? kom je ???...xxx

It's me zei

Enne ??? de vleugels ??? heb je ze gezien????...zal ik een tasje bewaren ???? hihihih!!

Maria zei

Oooow wat leuk ik heb gewonnen blij blij
Het is maar goed dat je het even melde,ik schaam me dood we zijn ff zo druk dat blogger even moest wachten.
Super leuk

Ik stuur je mijn gegevens
liefs Maria