Translate

dinsdag 17 januari 2012

It's all in the details.


Brocante en Beren
Brocante and Bears


Lang voordat ik brocante leuk ging vinden was ik al gek op beren.
Vooral de oude schijfberen..........die zo "lekker"muf ruiken, die beren dus!!
Nou moet je oppassen als je zegt: Ik spaar teddyberen, want dan komt er wat op je af.
Je moest eens weten wat er zo al te koop is met beren.
Beren-glazen, kopjes, borden, beeldjes, handdoeken etc..etc...
En......dat zijn nou net NIET de beren die ik leuk vindt.
Long before I liked brocante I was already crazy about  bears.
Especially the old disk bears ... ... ... the "delicious" stale smell!!
You should be careful when you say: I'm savings teddy bears, because then ypu will
get things you don't really like
You won't belive there is for sale with bears on it.
Bears-glasses, cups, plates, figurines, towels etc..etc. ..
And ... ... that are NOT exactly the bears that I likes it.


In de loop der jaren heb ik een aantal prachtige beren gevonden en gekocht en
inmiddels zijn ze met mijn interieur verweven.
Zo her en der zie je ze zitten........
Dit is mijn bijdrage in IT'S ALL IN THE DETAILS.
Over the years I've found a number of beautiful bears and now they are interwoven with my Interior.
This is my contribution in it's ALL IN THE DETAILS.



En zo staan ze in het interieur.......
This is how they can be found in the Interior ... ....



Bij het servies van mijn moeder.
Between the teacups of my mothers old porcelain.

Of......
Or......


Op de salontafel.......
On the coffee table.....

En tenslotte...
And finally........


Op het dressoir.
On the sidetable.

Groetjes Bianca xxx
Hugs Bianca xxx




11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie en bijzondere verzameling Bianca!! Zelf heb ik ook één lief beertje, een schatje met een rond brilletje op zijn neus en een mooi pakje aan maar daar is het wel bij gebleven!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Eefies day zei

wat een mooie bijdrage Bianca, zo leuk om al die beren te zien en zo lief bij je moeders servies.
Een heel mooie bijdrage aan de challenge.

Lieve groetjes,
♥Eefie

It's me zei

Een echte berenboel bij jullie !!!...leuk hoor!!...eh ik ken iemand...die had ooit heel vroeger een beren wc.....hahahahahah....mijn beertje staat al 46 jaar op mijn nachtkastje....leuk he???..liefs van ons...tot zondag.....xxx..

José zei

Oh leuk die beren! Ik heb ook nog mijn eigen beer van vroeger.. in(of exclusief;)) afgesabbeld oor!

Groetjes José

bleudelavandou zei

Prachtige collage.

Ik vind beren ook zo schattig, ook in mijn huis wonen er enkele van die schatjes...en ze zijn er tevreden want ze blijven...

liefs
marieke

Inka en André. zei

Prachtig je berencollage,wat een superlieve post,....mooi hoor,....XXX

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige berencollectie heb je! Wat leuk dat je ze zo onder de stolpen hebt gezet met het servies.

Groetjes,
Esther

THE BLACK BARN zei

MOOIE BEREN COLLECTIE!
IK BEN OOK EEN BEREN FAN.
HEB ER OOIT 2 ZELF GEMAAKT!

FIJNE WEEK,

MIRANDA

Bonjade zei

Wat een mooie hoog aaibaarheidsgehalte deze verzameling.
(is dat wel 1 woord?)
Heb ook wel een zwak voor die mooie oudjes.......en hun geur....;)
Vertelt vaak echt een verhaal......

Jij hebt bijzondere zeg.

Fijne avond

Liefs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige verzameling ...fijn weekend lieve groet rosita

Maison Marie et Florence zei

De beren zitten er lekker knus bij bij jou!,ik ga je alvast volgen,Vriendelijke groetjes! Manuela