Translate

zaterdag 7 januari 2012

Zo lief........................So sweet..........................




De reacties op mijn laatste blogje waren zo ontzettend lief.
The responses on my last blog were so very sweet.

Nooit geweten dat dit mij zo goed zo doen.
Never new how this would effect me.


Dank jullie wel, met name mijn schoonzusje.
Thank you so much, especially my sister in law.

Zij stuurde mij bovenstaande kaart met hele lieve woorden erin.
She gave me this card ( above ) with some very kind words in it.

Ik ben er nog niet, er zal nog een hoop moeten veranderen, maar zoals vele van jullie ook zeiden:
Het begin is er.
I now, i'm not there yet, but as many of you wrote to me:
It's a beginning.

Lieve bloggers en volgers, ik wens jullie een hele fijne zondag.
Dikke kus van mij voor jullie.
So, sweet bloggers and folowers, have a very nice Sunday, a big kiss from me for you.

Bianca xxx


9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Fijn dat al die steun je zo goed doet! Sterkte met alles...heb vertrouwen in de toekomst!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Fijn dat het je goed heeft gedaan om je gevoelens van je af te schrijven.

Lieve groet, Miranda

Esther zei

Komt uiteindelijk echt wel goed,
groetjes

It's me zei

Zo lieffff...ik kreeg vandaag ook twee kaartjes van medeblogers...daar word je toch stil van.....ja bloggen is leuk Bianca ik zei het toch.......elke dag is de mooiste dag !!...xxx...

Thuis bij Tjits zei

neem je tijd en doe het rustig aan.. stap voor stap!

lieve groet, Tjits

Nancy Blaauwgeers zei

Goed hoor dat je de eersgte stap hebt gezet! Super. Wees maar blij met zo'n schoonzus. Heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes van Nancy

Claudia zei

Iets van je af schrijven helpt echt, sterkte meis!

Bonjade zei

Dank voor die bere zachte knuffel.....
Stuur je er bij deze één terug.....
Knuf

Magia da Inês zei

º°❤
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º✿
º° ✿ ✿⊱╮