Translate

woensdag 22 februari 2012

Afscheid nemen bestaat niet..........There is no goodbye......


Wie mijn blog volgt kan zich misschien nog mijn kerstblog herinneren.
De hele familie kwam met de kerst bij ons.
Normaal gesproken gaan we met z'n allen bij de tante van mijn hubbie eten, maar omdat zij herstellende was van een chemokuur tegen darmkanker hadden wij aangeboden om het deze keer bij ons te vieren
Helaas kon ze er alsnog niet bij zijn omdat de behandelingen behoorlijk zwaar vielen.
Anyone who follows my blog can perhaps remember my Christmas blog.
The whole family came for Christmas with us.
Normally we all go to the aunt of my hubbie, but because she was recovering from chemotherapy against cancer, we had offered our home this time to celebrate
 Unfortunately, she could still not be there because the treatments were quite heavy



We hadden allemaal goede hoop dat ze weer helemaal zou genezen, helaas is niets minder waar.....
Enkele weken geleden kregen we het bericht dat haar maagvlies helemaal vol zit met tumors en dat er geen verdere behandelingen meer mogelijk zijn om haar te genezen..............
Ze gaat dood.........het klinkt nog steeds zo onwerkelijk.
En als ik dan naast haar zit op de bank en we lachen en huilen en elkaar aankijken, dan kan ik niet geloven dat dit een van de laatste keren zal zijn............
Ik ga haar zo vreselijk missen......wat is het toch een k*t ziekte......
We all had high hopes that she would  completely be healed, unfortunately is not true ....
 A few weeks ago we received the news that her hymen is completely full of tumors and that no further treatments are more possible to cure her ..............
She is dying ......... it still sounds so unreal.
And when I'm sitting next to her on the couch and we laugh and cry and look at each other, I can not believe this is one of the last times will be ............
I will miss her terribly ...... what  a $%&# disease

En het gaat hard ....de tumors spreiden zich snel uit en je ziet haar zwakker worden.......niet qua geest, maar lichamelijk wordt ze letterlijk opgevreten.
Zelf zegt ze nu de rust gevonden te hebben en heeft ze haar "bucketlist" al klaar.....
Er zijn geen dingen die ze nog persé wil gaan doen, maar ze heeft een hoop spulllen die ze graag zelf wil verdelen.
And it's hard .... the tumors spread rapidly and you see her getting weaker ....... not in spirit, but physically she is literally devoured.
She says she now found the peace and has to have her "bucket list" ready .....
There are not necessarily things she still want to do, but she has a lot things she likes to divide herself

Ook mij heeft ze in haar lijstje opgenomen. Ik krijg van haar die hele mooi rode suede leren laarzen waar ik een jaar geleden nog jaloers naar smaalde....zo van....als je er op uit gekeken bent, dan weet ik nog wel iemand door :)
Ik hoop dat het nog heel lang duurt voordat ik die laarzen krijg, want dan is zij er nog.......
She also included me in her list. I get the whole of her beautiful red suede leather boots. Just a year ago I said sarcastically ....  if you're not wearing them anymore, think of me :)
We were just making fun.......we both love shoes........
 I hope it lasts a long time before I get those boots, because than she will still be here.

16 opmerkingen:

bleudelavandou zei

Dit moet vreselijk zijn, weten dat je binnen enkele maanden, de komende zomer of winter er niet meer zal zijn.

Je tante is een heel moedig mens, ik heb heel veel bewondering voor zo'n wilskracht...

Veel sterkte!!

liefs
marieke

Draffin Bears zei

So sorry to hear of your Aunt and yes, it is such an awful disease.
I hope it will be a long time before you get to wear the boots.

Sending well wishes and hugs
Carolyn

Elna zei

So sad for all of you. I will think about you.

Hugs
Elna

Bonjade zei

En dan kan ik alleen maar stil zijn........stil zijn en in gedachten stuur ik jullie liefde en kracht......

Heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws....zo onrechtvaardig.........

Liefs

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

even geen woorden ....heel veel sterkte en een dikke knuffff ....rosita

Katalin zei

my heart hurts

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Dat is geen fijn bericht, ik wens je heel veel sterkte!

Groeten Maaike

Home and Lifestyle zei

Wat een naar idee dat je haar binnenkort toch moet laten gaan!! Dan zijn de momenten dat je samen kunt lachen en huilen bijzonder waardevol! Heel veel sterkte gewenst!

Liefs, Ingrid

Pink Princess zei

Ja meis, het is idd een k*tziekte, ben ik het helemaal mee eens. Wat een verdriet dan...bah. Heel veel sterkte, en ik hoop met jou dat je die laarzen nog lang niet krijgt. Maar mocht het toch helaas sneller zijn......hoop ik ook dat je met liefde de laarzen zult dragen.

Liefs , sterkte en een virtuele knuf van Marian

Kom Achterom zei

OOh meid wat een naar bericht!
Hopelijk kunnen jullie nog heel wat uurtjes samen op de bank zitten!
Sterkte samen hoor!
lieve groetjes
Yolanda

It's me zei

Pffffff...heftig meisssss.....zo moeilijk iemand te zien wegglijden...zo heftig ook...iemand waar je van houd......hele dikke knuffel...enne bellen he?? als het nodig is...of gewoon zomaar even...altijd goed je weet ut !!...liefs van mij van ons.....xxx

Inka en André. zei

Och,meis,wat een verdrietige post,...heel veel sterkte/kracht voor jullie allemaal,we denken aan jullie,...lieve gr van ons,XXX

Miranda zei

Een heftig bericht! Ik wens jullie sterkte in deze moeilijke tijd.

Lieve groet, Miranda

Mariette zei

Dearest Bianca,
Had to type English on my iPhone because Dutch will change automatically...
It is so hard for getting the death penalty by such cruel disease as cancer!
Life often does not show justice.
Therefore, no doubt there will be something beyond our short earthly existence; something our little minds cannot yet grasp.
For sure our loved ones will remain close to us.
They might even be more powerful in protecting and guiding us from where they are after death.
For your very sweet invitation for Christmas dinner at your place you certainly earned her boots. Giving LOVE freely is invaluable!
However difficult, remember that you did open your home and heart to her and with that, peace for both in return...
A tight, all around hug for you and wishing all of you strength.
Mariette

José zei

Inderdaad een KL*** ziekte! Hopen dat iemand nog heel lang bij je mag blijven, maar intussen ook hopen dat ze niet teveel moeten/hoeven lijden. Dubbel gevoel dat aan je knaagt.
Ik wens je heel veel sterkte.

Ik geef je in gedachte een dikke knuffel!!!
Liefs José

Kat (Muffins and Roses) zei

Lieve Bianca

I´m so sorry to hear about your loss, all my love and blessings for you my dear friend.
Your words are full of love and beauty.

Liefs!