Translate

dinsdag 7 februari 2012

Home is where the HEART is.......

Renny van Bizzy @ home heeft een leuke uitdaging.
De bedoeling is dat je een blogje maakt over
- Home is where the Heart is -
Renny from Bizzy @ home has a great challange.
You have to make a blog about
- Home is where the Heart is -

De bedoeling is dat je een blogje maakt waar een hart in zit.
Onderstaand vindt je mijn bijdrage.
You have to make a blog with a heart in it.
Below you can see my blog.

Nog voor onze trouwen, in onze verkeringtijd, maakte mijn hubbie het volgende voor mij:
Before we've got married, while we were still dating, my hubbie made me this drawing:



Echte liefde ( nog steeds ).......Prachtig toch !!!
True love ( still )........Beatiful, isn't it !!!

Op de achterkant staat de volgende tekst:
On the backside of the drawing he wrote the following:


Liefde is
Na zoveel maanden nog houden van
Liefde is
Je brede lach
Liefde is
Meer dan een kus
Liefde is
Ik hou van jou
Liefde is
Gelen rozen voor jou Bianca
Liefde is
Liefde

Love is
After so may months still in love
Love is
Your bright smile
Love is
More than a kiss
Love is
I love you
Love is
Yellow roses for you Bianca
Love is
Love


Groetjes Bianca 
Hugs Bianca

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit is niet alleen een mooie bijdrage aan de challenge van Renny, maar ook nog eens een hele romantische post...ik zit hier helemaal te zwijmelen hihi! Mooi als je dat na al die jaren nog zo kunt zeggen en voelen!

Een fijne avond! Liefs, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Wat leuk Bianca. Super dat je dat nog hebt.
Groetjes, Nancy

Inka en André. zei

Mooie romantische,liefdevolle post,XXX

Miranda zei

Dat noem ik nou nog eens romantisch! Een prachtige bijdrage aan de challenge van Renny.

Lieve groet, Miranda

Bizzy @ home zei

De romantiek spat hier van het scherm, wat een leuke bijdrage aan de challenge! Leuk dat je meedoet.
Groetjes, Renny

BROCANTERIE DERDIJK zei

Een hele mooie bijdrage aan de challenge en vooral heel erg romantisch !

Groetjes,
Esther

It's me zei

Achhhh de lieverd.....maarre gele rozen ???...hmmmm.........en met Valentijn ?? wat denk je ???...xxx..

Bonjade zei

En of dit post is met liefde.....
Boordevol liefde, het stroomt bijna over van zoveel liefde.......
Heerlijk je grote liefde heerlijk bij je thuis.
Home is where the heart is....

Fijne avond

Liefs

José zei

Oh wat lief! Ware romanticus dus :)

Groetjes José

Claudia zei

Wat een bijzondere bijdrage!

Dank je wel voor je reacties op mijn posten, zo attent!

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Toevallig kwam ik op je mooie blog!
Wat een romantische deelname aan de challenge!

Ik ga je volgen. Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

wauw wat romantisch en lief!!
en een hele mooie bijdrage!

lieve groetjes, Tjits

SavannahGranny zei

Such a beautiful sentiment. I know that drawing is a treasure. Thanks for sharing. I am following your blog.
Ginger

Desiree zei

This is so sweet! What a romantic man you married.

Maantje zei

Ohh wat lief! En dankjewel voor het delen van zo'n wel heel persoonlijke boodschap! En laat ze maar kletsen hoor over die gele rozen, het zijn toch rozen? Mij maakt het niet uit welke kleur!!! Rozen en viooltjes ik vind ze prachtig!

Liefs,

Manuela (Made by Maantje)