Translate

zondag 5 februari 2012

Winter

Wat een heerlijke dag voor een wandeling over de dijk.
Het zonnetje schijnt en de hemel is mooi blauw.
Wat kan de natuur toch prachtig zijn.
What a lovely day for a stroll along the embankment.
The Sun is shining and the sky is beautiful blue.
How wonderful can nature be.



De vogels fluiten en springen van tak naar tak.
 The birds are whistling and jumping from branch to branch.

De schapen, gehuld in hun mooie winterwollen jas,
 zoeken naar gras onder de sneeuw.
The sheep, wrapped in their beautiful winter wool coat, searching for grass under the snow.


Een verlaten weg richting de dijk.
A deserted road towards the embankment.


Een helder blauwe lucht.......
A bright blue sky...........


Een prachtig beeld......
A wonderful sculpture....



 Eenmaal op de dijk wordt het uitzicht alleen maar mooier.
The vieuw is just getting beter......




Mooi hé......
Just beautiful....


Schaatsende mensen op een plas, zowel links.......
Ice skating people on a puddle, both left


als rechts van de dijk.
and right of the embankment.


Lopend langs deze prachtige bomen......
Alleen het geluid horen van de vogels en in de
verte het geronk van een propeller-vliegtuigje......
Het wordt stil in mijn hoofd en voel me geheel ontspannen. 
Walking along this beautiful trees ... ...
With only the sound of the birds and in the distance the roar of an airplane propeller-... ...
It is silent in my head and I feel totally relaxed


Eigenlijk zou ik iedere dag zo'n wandeling moeten maken.
Zo rustgevend en inspirerend.
I should have to make such a walk every day.
So soothing and inspiring


De vogels worden hier goed verzorgd.
The birds are well looked after


Een stilleven......
No words.......


Einde van de wandeling.
Ik hoop dat jullie er net zoveel van hebben genoten
als dat ik heb gedaan.
End of the walk.
I hope you have enjoyed as much as I've done
Een fijne week allemaal.
Lieve groetjes van Bianca xx
Have nice week .
Lots of hugs, Bianca xx








13 opmerkingen:

It's me zei

Heel mooi hoor!!!...prachtige foto's......voor mijn gevoel ligt er hier meer sneeuw.....sjuchttt...ik wil voorjaar...mooi de foto met vlinder.......het verhaal erachter niet natuurlijk.......knuffellll van mij.....je bent een lieverd.....xxx...

Magia da Inês zei

Olá!
Passei para uma visitinha.
Linda caminhada, cheia de imagens bonitas.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil
✿⊱╮
¸.•°`♥✿⊱╮

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een heerlijke wandeling heb je gemaakt en fijn dat je ons laat meegenieten! Lekker om zo even helemaal te ontspannen.

Fijne avond,

Groetjes,
Esther

Home and Lifestyle zei

Mooi om overal te zien hoe we van de witte wereld genieten! Je hebt er mooie foto's van gemaakt! Het blijft de hele week nog zo, dus wat dat betreft blijft de optie tot een soortgelijke wandeling aanwezig :)!

Een fijne avond Bianca! Lieve groet, Ingrid

Nancy Blaauwgeers zei

Ik heb genoten hoor. Het was een heerlijke wandeling met verschillende mooie plekjes. Heerlijk!

Groetjes, Nancy

Eefies day zei

Wat is de Betuwe toch mooi:)) Ik heb de afgelopen dagen ook langs de dijken gelopen..zo heerlijk de uiterwaarden bevroren, nu heel veel sneeuw, heel erg genieten...leuk dat we mee mochten met je wandeling en idd heel rustgevend...

Lieve groetjes,
♥Eefie

Tanja zei

Mooie wandeling, heerlijk om al die witte winterse foto's te zien.

Fijne week Bianca,

Liefs
Tanja

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Toevallig kwam ik op je mooie blog! Prachtige foto's van je winterwandeling. Ik ga je graag volgen!

Groeten Maaike

Mariette zei

Lieve Bianca,

Ja, winter heeft ook zijn charmes! Vooral verse, witte sneeuw...
Hier is het met 23°C dus géén winter. De magnolias bloeien al volop. Zagen we tijdens onze wandelingen al eerder afgelopen week en nu ook onze twee. Normaal bloeiden ze rond mijn Moeder's verjaardag op 12 februari pas! Heb ik nu ook voor 't eerst bloeiende magnolias op mijn verjaardag.
Heel veel liefs en geniet van dit soort wandelingen; is erg gezond voor lichaam en geest!
Liefs,

Mariette

Miranda zei

Heerlijk om met dit winterse weer een wandeling te maken; genieten van al het moois om je heen en even je hoofd leegmaken...

Lieve groet, Miranda

Kom Achterom zei

OOh echt genieten van jou prachtige foto's! het is net of ik even met je mee ben gewandeld!
fijne week
Yolanda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige foto's hoor wat geeft zo wandeling je energie he ...fijne week lieve groet rosita

Desiree zei

A fabulous walk past some really beautiful scenes.