Translate

zaterdag 5 mei 2012

Eventjes terug...............




Hallo allemaal................
Leuk om te zien dat al mijn volgers mij trouw zijn gebleven......dank jullie wel.
Ik heb een tijdje voor mezelf nodig gehad................ik heb namelijk een behoorlijke burnout gehad.
Zo'n 10 weken terug ging het helemaal niet goed met mij en met de hulp van familie, vrienden en inmiddels goede begeleiding ben ik langzaam maar zeker weer op de weg terug.
Het zal een  nog lange weg zijn, maar ik begin er weer vertwouwen in te krijgen,
Een van de vrienden die mij en mijn hubbie hebben bijgestaan met hun steun en onvoorwaardelijk liefde zij Rein en Ria................En dat heeft en doet ons nog steeds heel veel goed !!!
Bedankt lieve schatten.
Ik ga proberen weer wat vaker in blogland rond te kijken.
Voor iedereen een heel fijn weekend en tot gauw weer.
Veel liefs xxx
Bianca



Hello all ... ... ... ... ....
Nice to see that all my followers remained true to me ... ... thank you.
I needed a while for myself ... ... ... ... .... I have had a decent burnout.
About 10 weeks back it was not good at all with me and with the help of family, friends, I'm now slowly but surely proper guidance again on the way back.
It will sill be a long road ahead, but I'm starting to get back my confidence.
One of our friends who have assisted me and my hubbie with their support and unconditional love are Rein and Ria ... ... ... ... ....And that has and is sill doing us very much good!!!
Thanks dear treasures.
I'm going to try to be a bit more often in blog land again to look around.
For everyone a very fine weekend and see you soon again.
Lots of love Bianca xxx

13 opmerkingen:

Lynda zei

het is niet niks, een burn out, dat is een heel gevecht(voornamelijk met jezelf) om daar weer bovenop te komen! maar je hebt de kracht en de hulp gevonden....dat is helemaal top!
Goed te horen dat het weer beter met je gaat!

Groetjes
Lynda

Elna zei

I'm glad you feel better. Have a nice weekend.

Hugs
Elna

amy zei

Wat heerlijk dat je weer wat opknapt ,je hebt nog wel tijd nodig om de oude weer te worden denk ik ,maar je bent op de goeie weg moet je maar denken ,Gr Amy

It's me zei

Wij zijn er voor jullie altijd......hele dikke knuffel....hier worden we stil van....liefsssssss van ons...xxx...xxx.....je bent een schat !!..xxx..

bleudelavandou zei

Wat fijn dat je je weer beter voelt, volhouden meid!!

Liefs
marieke

Home and Lifestyle zei

Wat heftig zeg...een burn-out is nogal wat! Maar ik ben blij van je te horen en ook blij dat het al wat beter met je gaat! Fijn dat je zoveel steun van Ria en Rein krijgt!

Ik wens je veel sterkte! Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Dat klinkt behoorlijk heftig! Fijn dat het inmiddels weer wat beter met je gaat.

Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

gelukkig dat het weer een beetje de goede kant op gaat denk goed aan jezelf en loopt niet te hard van stapel he ...heerlijk om weer even een post te lezen ...wens je een fijn weekend lieve groet rosita

André en Inka. zei

Hoi Meis,heftig allemaal,...rustig aan,hoor,dikke kus,xxx

Draffin Bears zei

Lovely to see you back, and sorry with what you have been going though.
Sending hugs and hope that life can be brighter ahead for you.

Hugs and well wishes
Carolyn

José zei

Natuurlijk lopen we niet zo maar weg! Eerst aan jezelf denken nu, een burn-out is niet zomaar verdwenen volgens mij. Fijn dat je zoveel steun en hulp krijgt.

Een dikke beter-voel-knuffel!
José

Giancarlo zei

Buona serata e felice inizio settimana...ciao

Maantje zei

Ook ik heb 3 jaar geleden een burn-out gehad (te veel hooi op mijn vork en heel veel emoties geen plekje kunnen gegeven). Ik heb er ruim een half jaar over gedaan om weer helemaal mijzelf te kunnen zijn en te voelen. Neem je tijd! Maak je nu aleen druk over de dingen die jou ook iets positiefs geven en energie oproepen, de rest komt later.

Heel veel sterkte en fijn dat je van die geweldige mensen om je heen hebt!

Liefs,

Maantje