Translate

maandag 25 juni 2012

Pastel................Pastels......................





Ik ben helemaal in de ban van muurverf in pastelkleuren.
Al die mooie soft kleuren toveren een glimlach op mijn gezicht.
En ik weet al precies waar ik ze hebben wil.
In de hal............op de 2 chinese kasten ( nu nog rood ) en in de keuken.
Mijn hubbie kijkt mij bedenkelijk aan, maar houdt wijzelijk zijn mond.
Want wat ik in mijn hoofd heb..........................hihihih.................
Hieronder zomaar wat plaatjes met mooie pastelkleuren.
Prachtig !!!!!!!!

I'm completely under the spell of wall paint in pastel colors.
All those beautiful soft colours conjure up a smile on my face.
And I already know exactly where I want to have them.
In the Hall ... ... ... ... on the 2 chinese cabinets (now red) and in the kitchen.
My hubbie looks dubious to me, but keeps his mouth shot.
Because what I have in my head ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... hihihih… ... ... ...
Below  some pictures with beautiful pastel colors.
Wonderful!!!!!!!!






5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De combinatie van kleuren op deze foto's zijn erg mooi! En al zou ik er thuis zelf niet voor kiezen, bij iemand anders of in woonbladen kan ik er toch wel erg van genieten hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het bij je gaat worden! Veel succes met je verfklussen!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige collages met mooie kleurtjes ..fijne week lieve groet rosita

José zei

Ziet er inderdaad allemaal heel lieflijk uit! Veel plezier met verven ennuh, succes voor je hubbie;)

Fijne week,

Groetjes José

It's me zei

Wat ga je nu weer allemaal doen ????...hahahahaa!!..leuk hoor pastel....mijn favoriet.......tja......nog wat servies nodig ???...liefs Ria....ben benieuwd even foto wasappen heet dat zo ???..als je klaar ben met de chinese kast die roze is geworden...hihihih....kloddertje roze hier.....hahahaahah!!...arme Vinnie....kuzzz....xxx....

Miranda zei

Mooie collages! Krijg er altijd zo'n zoete snoepjes gevoel bij...

Fijne avond. Groeten, Miranda