Translate

zondag 3 juni 2012

Regen...............Rain.....................






Na al die mooie dagen is dan toch vandaag de dag aangebroken waarop het regent.
Geen zon, minder mooie kleuren en alleen maar dikke druppels op het terras.
After all those beautiful days,today the day when it will rain all day long.
No Sun, less beautiful colors and just thick drops on the terrace.




Voorheen kon ik echt balen van zo'n dag, maar nu kijk ik er heel anders tegenaan.
Ik heb geen invloed op het weer, maar wel over hoe ik mij hierbij voel.
Before I could really feel bad of such a day, but now I look at it quite differently.
I have no influence on the weather, but I do have influence about how I feel



Dus...............heb ik de leuke kanten van regen opgezocht en een paar leuke plaatjes
uitgekozen die ondanks de regen een glinlach op mijn gezicht toveren.
So ... ... ... ... ... I've looked up the nice sides of rain and a few nice images handpicked who despite the rain put a smile on my face.




Een fijne regenachtige zondag allemaal ( hihihi )
Liefs Bianca
Have a nice rainy Sunday ( hihihih )
Love Bianca



5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Al zit ik veel liever buiten dan binnen, je lost er inderdaad niets mee op om je humeur er door te laten beïnvloeden! Kinderen gaan daar heel anders mee om, die vinden het heerlijk om met laarzen aan door de plassen te banjeren! Zouden wij ook eens moeten doen hihi!

Ik wens je een gezellige zondag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Heee wat leuk !! een post van jouw......en ook wij gaan lekker naar buiten hoor vandaag......wij zijn het zonnetje toch ??? hihihi....we gaan de babykamer van Jen bewonderen.......ben benieuwd.....liefs van mij en hemmes......xxx...

José zei

Life is what you make it, wat voor weer het ook is;)

Je moet maar denken, bij elke weertype valt er wel iets leuks te doen.

Wens je een zonnige dag, ondanks de regen;)

Groetjes José

Miranda zei

Een mooie dag om een binnenactiviteit op te zoek; fijn blogs bijlezen...

Groeten, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ach jou plaatjes word je weer vrolijk van gewoon binnen genieten met de kaarsjes aan en nemen zoals het is ....fijne week lieve groet rosita