Translate

zaterdag 9 juni 2012

Vrouwen en voetbal...............Women and soccer................



Tja................ik kan er niets aan doen, het is me door mijn vader met de paplepel ingegoten.
IK HOU VAN VOETBAL !!!!!! Althans van het voetbal waarbij het Nederlands elftal speelt.
Ben ik nu echt de enige..................????????????? Mijn vriendinnen kijken me vol ongeloof
aan als ik me het "mannengedruis" wurm en voluit mee sta te "coachen".

Well...........I can't help it, my father learned me to like soccer ever since I was a child.
I LOVE SOCCER !!!!!!!! But only when the Dutch team plays.
Am I the only women...............??????????????? My girlfriends can't believe what they see
when I join the men and I try to "coach" the team with them.



Ach joh..........het is maar voetbal, zeg ik stoer, nadat Nederland de eerste wedstrijd verloren
heeft van Denemarken.............Sta ik daar in mijn oranje shirt, oranje bloem in de haren en
oranje krans om mijn nek.
En toch laat ik maandag de Nederlandse vlag op mijn nagels aanbrengen.........hopend
dat deze er de komende 3 weken op kan blijven zitten ( moet Nederlands dus niet verliezen ).

It's just a soccer game..............no big deal, I say, afther the Dutch just lost there first play.......
I feel like a fool with my orange shirt, orange flower in my hair.
And still...........tomorow I'm going to do my nails, so they have the colors of the Dutch flag
and hope I can leave it on for the next three weeks ( if only we don't lose the following two matches ).



Ben even Oranje en Rood/Wit/Blauw..............
For now I'm Orange and Red/White/Blue..........



Groetjes Bianca
Love Bianca

6 opmerkingen:

Geke zei

Aan jou zal het dus niet liggen. Positief blijven, that's the spirit.
Groetjes,
Geke

Home and Lifestyle zei

Vroeger was ik veel fanatieker, maar de wedstrijden van het Nederlands elftal volg ik echt wel hoor, vooral met dit soort wedstrijden! Ik heb op het werk ingevuld dat Nederland in de finale komt...nou, laten we positief denken, maar er moet nog heel wat gebeuren!

We gaan het meemaken!

Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Onee !!!...niet doen....krijg je spijt van......hahahahahaha!!.....tot morgen !!! liefs .....xxx....

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

nee hoor bianca ook ik zat vanavond zo ach we hadden pech maar houden de moed erin ....woensdag zien we wel weer .....fijn weekend lieve groet rosita

Nancy B. zei

Met het EK en WK ben ik ook wel redelijk fanatiek hoor Bianca. Alhoewel ik me niet in het oranje hul. We waren gisteren allemaal teleurgesteld. Hopen woensdag op een betere afloop!
Groetjes, Nancy

José zei

Trust me ... je bent niet de enige!! Hier in huis ben IK de voetbalfanaat tussen het "motorgespuis" (motorrace/motorcross/motoGP en alles wat maar een motor heeft;) ...
En ik baal als een stekker dat ze met zoveel kansen zo miserabel zijn omgegaan.
En nee ik ben niet alleen fanatiek als oranje speelt, maar wil liefst alle wedstrijden zien. En Ajax rulesss al sinds mijn "jonge jaren".

Dus ik leef graag met je mee Bianca.

(Duitsers en Portugezen waren ook niet om over naar huis te schrijven, dus moet toch nog lukken hoop ik!!)

Groetjesss ...