Translate

zondag 15 juli 2012

Geen internet..............No internet................

Wat een ellende........2 weken zonder internet !!!!!!!!
Je hebt vooraf geen idee hoeveel je internet gebruikt..........veeeeeeeeeeeel.....hihi...
Geen blog, geen facebook, geen berichtjes én geen rekeningoverzicht.
Dat laatste is niet zo heel erg.........hoef je ook niets te betalen ( nou ja ?? )
Maar, sinds vandaag is alles weer hersteld en kan ik mij weer heerlijk uitleven
op mijn blog.

What a misery ..... ...2 weeks without internet!!!!!!!!
You have no idea in advance how much you use the internet. ... ... ... very muuuuuuch ... ... hihi ...
No blog, no facebook, no messages and no account overview.
No account overview is not so bad ... ... ... you don't have to pay anything (well yes??)
But, today the internet is restored  and I can enjoy myself again on my blog.


Fijne zondag, liefs Bianca
Have a nice Sunday, hugs Bianca

2 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

lijkt me heeel erg hahahahh gelukkig is het weer opgelost dus kom maar op met al je foto's hahhahaahah dubbel genieten dan he .... fijne week lieve groet rosita

José zei

Pfff, inderdaad heel erg lastig als je geen internet hebt. Gelukkig zijn we er niet aan verslaafd (A).
Goed dat het weer werkt en jij je weer kan uitleven!

Fijne week wens ik je