Translate

maandag 23 juli 2012

Happy Birthday to me...........

Vandaag.......23 juli 2012..........heb ik de fantastische ( ahum.. ) leeftijd van 44 bereikt.
Today ... ....23 July 2012 ... ... .... I have achieved the fantastic (ahem ..) age of 44.

Natuurlijk zou ik jullie allemaal persoonlijk willen uitnodigen, maar ja, dat lukt helaas niet, dus......
Of course I would like to invite you all personally, but yes, that unfortunately not succeed, so. .. ...

Zal ik jullie laten delen in mijn cadeaus en gebak via mijn blog.
I will let you guys share in my gifts and cakes on my blog.

Van mijn hubbie heb ik een paar donker rode enkellaarsjes gekregen ( hak 10cm !!! )
Of my hubbie I received a few dark red ankle boots (heel 10 cm!!!)


En voor mijn Apple IPad had ik nog een hoes nodig. Ik wilde deze graag in de
kleur roze...........maar omdat mijn hubbie er af en toe ook gebruik van maakt en
hij 'echt niet"met een roze Ipad ging lopen.....hihihih........heb ik als compromis
voor babyblauw gekozen.......
And for my Apple IPad I  needed a cover. I wanted to have the cover in the color pink ... ... ... but because my hubbie occasionally makes use of my IPad and he really not wanted to walk with
a pink cover...........hihihi.....I choose the baby blue.....

en.......omdat het de tijd van de zomerkoninkjes is heb ik voor jullie.
deze heerlijke aardbeientaart.  Eet smakelijk.
and ... ... because it is the time of the summer kings I have for you guys this delicious Strawberry cake.  Eat tasty.



Veel liefs Bianca xxx
Love and hugs Bianca xxx


9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat lekker dat ik een héél klein stukje van je aardbeientaart mag nemen! Ik wens je vandaag een hele feestelijke dag, je hebt naast je mooie geschenken ook nog eens een stralende dag cadeau gekregen!

Lieve groet, Ingrid

Le Style zei

Van harte gefeliciteerd!!
En wat ben je Super verwend, the red boots are great;-)
Neem graag een stukje strawberry cake, ziet er heerlijk uit.

Een hele fijne dag!!

Geniet ervan .....

Liefs,

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag .....en wat een leuke kado's heb je gehad zeg laat je maar heerlijk verwennen vandaag ,maak er een leuke dag van ...lieve groet rosita

It's me zei

Hieperdepiep hoera !!....lekkkerrrr.....mooi !!!...jammer geen roze,....kuch....wat een mietje die man van jouw......durft niet met een roze hoes op pad.....sjuchtttttt.....neem van mij aan daar word ie een echte man van !!!...hahahahahahah!!,...ik bel je zo even ...kuzzzzzz......xxx...

José zei

Gefeliciteerd snotneus!! ;)

Sexy boots!! En komend uit het vlaaiengedeelte van het land kan ik wel zeggen dat die er heerlijk uitziet! :P
Geniet van je dag en je mooie cadeaus.

Verjaardagsknuffel en groet José

bleudelavandou zei

Van harte proficiat met je verjaardag!!

Leuke boots!

Liefs
Marieke

Saskia zei

Hartelijk gefeliciteerd, wat een schitterende laarsjes. Wat hebben wij vrouwen toch met schoenen.
Fijne avond nog.
Groetjes Saskia

Judith zei

Nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!44 ! valt best mee, ik ben ook 44 hahha

Collie-Collie.com zei

Hm... mjammie!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :) Wat een geweldige laarsjes heb je gekregen, hélemaal mijn ding, super!!!

Hahaha, roze, mja... ik kan me voorstellen dat hij babyblauw iets leuker vind, hahaha.

Groetjes, Collie