Translate

zondag 29 juli 2012

Het is een meisje...........It's a babygirl...............

Op dinsdagochtend 10 juli 2012 om 11.50 uur is mijn zusje bevallen van haar dochtertje.
On Tuesdaymorning the 10th of juli 2012 at 11.50 a.m.my sister gave birth to a babygirl.


CHLOÉ
3610gram
52cm
Zusje van Ehlana, Dominic en Gio.
Babysister of Ehlana, Dominic and Gio.

Ruim 30 uur nadat de vliezen waren gebroken en deze kleine
meid nog steeds niet uit de buik wilde komen, kreeg mijn zusje een
infuus met weeënopwekkers !!! NIET FIJN.....
More than 30 hours after the membranes were broken and this little girl still not wanted to come from the belly, my little sister got somthing to get the baby out!!! NOT FUNNY .....

Binnen 1 uur ging het van 2 cm naar volledige ontsluiting en werd mijn
prachtige nichtje geboren..........en gedurende de hele bevalling heb
ik mijn zusje geholpen, zover dat kon.....pffffff...........
Within 1 hour it went from 2 cm to full disclosure and was my wonderful niece born ... ... .... and throughout the childbirth I have helped my sister, as far as I could ...pffffff ... ... ... ...


Helaas had Chloé een bacterie opgelopen in het ziekenhuis en moesten zij
en mijn zusje 7 dagen in het ziekenhuis blijven.
Unfortunately, Chloé suffered a bacterium in the hospital  and she and my sister had to remain for 7 days in the hospital.


Inmiddels zijn ze beide weer thuis en slaapt ze heerlijk in haar eigen bedje.
Is het geen schatje...........
Now they are both back home where she sleeps in her own bed. Isn't she sweet... ... ... ...


Voor haar geboortekaartje schreef ik de volgende tekst en
maakt ik de volgende foto:

Uit liefde geboren, sprakeloos en blij,
Ontroerd door zo'n klein mensje als jij.
Het mooiste geschenk wat wij ons konden wensen,
zo blijkt maar weer liefde kent geen grenzen.

For her birth announcement I wrote the following text and made the following photo:

Born out of love,  speechless and happy,
touched by such a small person like you.
The most beautiful gift we could wish for,
as it turns out again, love knows no bounds.


Liefs tante Bianca
With Love, aunt Bianca

6 opmerkingen:

It's me zei

Wat een lieffie........mooi je gedichtje ......prachtige foto's...liefs van mij...xxx...

Collie-Collie.com zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Chloé.

Wat een mooi gedichtje heb je gemaakt en de foto's zijn prachtig!!

Groetjes, Collie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtig kind zeg en dat haar hahahahha superrrr van harte ...fijne week lieve groet rosita

Anita zei

Bedankt voor je lieve berichtje
enne van harte gefeliciteerd met je nichtje.
Wat een schattig meisje :-)
Veel geluk met dit kleine wondertje in jullie familie.
Groetjezz lfs mij

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

oohh wat LIEF...♥
Van Harte Gefeliciteerd Tante..!!.♥
Het is weer genieten met zo'n lief
babytje Chloé..;)
Mooie naam en versje van jou ook..super..!!.♥
Lieve groetjes Gaby...♥

Rozmeen zei

Beetje laat maar niet minder gemeend....wat een beauty! Gefeliciteerd en een super leuke tijd als Tante gaat beginnen :-)

Fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen