Translate

dinsdag 7 augustus 2012

De Potstal in Valburg

Wat ga je doen wanneer je vakantie hebt en het regent ????
Treurig thuis op de bank zitten....??? Wel nee joh............dan stap je in de auto en rij
je naar het plaatsje Valburg in Gelderland.

What are you going to do when you have vacation and it's raining???? Being sad, at home sitting on the couch ....??? Though no ... ... ... ... then you step into the car and you drive to the village of Valburg in Gelderland.

Vandaag was dus zo'n dag..........regen, zon, regen , zon enne.....weer regen.
Samen met mijn hubbie in de auto gesprongen en naar Valburg gereden.
Volgens Ria ( It's me ) zit hier een geweldig Brocante winkeltje.

Today was so such a day ... ... .... rain, Sun, rain, Sun and..... more rain.  
I jumped in the car with my hubbie and drove to Valburg.
According to Ria (it's me) there is a great Brocante shop sitting here.

Nou....en.....ja......ik kan niet anders zeggen dan: Hier zit een FANTASTISCHE winkel
vol met brocante, verf, stofjes en nog veel meer..........arggggg.......hier wordt je hebberig van !!!!

Well ... and ... Yes ... ... I can only say: here is a FANTASTIC  shop full of bric-a-BRAC, paint, fabrics and much more ..... ..... arggggg ……. I'm getting greedy off it !!!!

Eerst een rondje lopen want er is zoveel, je komt echt ogen te kort.
Daarna, onder het genot van een kopje koffie en thee met versgebakken appeltaart ( jammie )
alles even laten bezinken.

First a round walk because there is so much, you really have a pair of eyes too short.Afterwards, enjoy a cup of coffee and tea with freshly baked apple pie (jammie) and let everything settle.

Zie hieronder een impressie van wat wij zoal zagen.

See below an impression of what we saw.


( dubbel klikken voor vergroting )
Prachtig toch !!! En dit is nog maar een klein stukje van de winkel.

Beautiful!!! And this is just a small piece of the shop.

Uiteraard konden wij niet met lege handen naar huis gaan....hihihi.....
Terwijl mijn hubbie de auto aan het inladen was, heb ik nog even een paar foto's gemaakt
en met mezelf afgesproken dat ik hier toch zeker een keer in de
3 á 4 maanden terug moet komen.
Goede deal !!!!!

Dit is onze "buit"..........

Of course we couldn't go home empty-handed .... hihihi .....While my hubbie was loading the car, I  created a few pictures myself and I agreed with myself that I have to come back every ones in the 3 á 4 months.  Good deal!!!!!

This is our "loot" ... ... ....

( dubbel klikken voor vergroting )


Wil jezelf ook een keer gaan kijken ( portemonnee niet vergeten )
dan kun je bij De Potstal terecht van dinsdag t/m zaterdag.
Kijk voor meer info op: www.depotstal.nl

Want to go watch yourself  ( do not forget your wallet ) then you can visit the shop from Tuesday
 till Saturday.Look for more info at: www.depotstal.nl


7 opmerkingen:

It's me zei

En dan zeg je niet even dat het onze tip was....hmmmm...nou ja van je vriendin moet je het maar hebben....ik zou het iedereen kwalijk nemen ...behalve jouw.....hahaahah...kus van mij...leuk hoor !!

It's me zei

Oeps kreeg telefoon.....druk ik mijn reactie weg...was ik al klaar ??? hihihi...liefs van mij....hebben jullie een open haard ???..xxx..

Home and Lifestyle zei

Ohhh, wat leuk dat je hier ook bent geweest! De Potstal is mijn favoriete woonwinkel en gelukkig woon ik er niet al te ver vandaan! Eind november- in december zou je ook moeten gaan, dan is alles zo mooi in kerstsfeer!! Daar dichtbij zit nog een mooie winkel, Nouveau Vivre, minder brocant maar wel stoer! Het is maar één straatje verder, even het hoekje om. Deze winkel is van donderdag t/m zaterdag geopend.

Je hebt mooie aankopen gedaan, je had je portemonnaie wel bij je zie ik hihi! Ik heb trouwens nog een cadeaubon van De Potstal liggen, ik moet maar snel weer eens gaan!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Oeps.......nou ja ik weet niet hoor...stond het er echt ????...hmmmm......okee.....sorry !!....maar toch he??...geloof ik je niet helemaal....is niet erg he???....hihihihi....xxx...

Kom Achterom zei

Heerlijk om daar rond te struinen lijkt me! even kijken waar het ligt hoor! hihihi lijkt mij ook wel wat
fijne dag
Yolanda

It's me zei

Eh...ik weet het zelf nog niet eens......dus je mag me helpen inpakken ...goed idee ???...xxx..

Linda zei

Leuk, moest erg lachen. Vond die opmerking "dit is onze buit" erg leuk. Zag al een aanhanger voor me!
Fijne maandag