Translate

dinsdag 28 augustus 2012

Iedere dag........



Ik zou wel willen, maar dat gaat me denk ik niet lukken.
Om iedere dag een berichtje te maken, maar ik zal wel vaker in blogland te vinden zijn.
I would want to, but I don't think I can make it true.
To write on my blog every single day, but I promiss to be more often in bloggersland.
 
Vandaag lekker samen met mijn hubbie op pad geweest.
We hebben afgelopen zondag onze verjaardagen gevierd. Ik ben al jarig geweest en de verjaardag
van mijn hubbie komt er nog aan.  We vieren het altijd samen, gezellig, maar ook maar 1 keer
de hele bende ( +/- 50 pers. ) in huis pffffff...............
Today, my hubbie and I were out for the day.
Last Sunday my hubbie and I celebrated our birthdays. My birthday was in July and the birthday of my hubbie is in September. We always celebrate our birthdays together, just one day the whole gang ( about 50 mpers. ) in our house is enough...pffffff...........
 
Leuke cadeautjes gehad, maar ook een hoop centjes en wat doen we daar mee ? Nou........
Uitgeven natuurlijk....hihihi...........
En ik wist al precies in welke winkel ik dat wilde gaan doen.
Een paar blogs terug heb ik jullie verteld over een geweldige winkel in Valburg. De Potstal.
Daar zijn we vandaag dus geweest.
We have had very nice gifts and also enough to spend as we want to.......so what do you do? Well....
Spend it of course....hihihi.............
And I already now the place to be.
In another blog I told you about a great store in Valburg. De Potstal.
And that's the place we went to today.
 
De achterbank van de auto moest plat om alles mee te kunnen nemen, zo leuk !!!!!!!!
Er waren weer net nieuwe spullen binnen uit Frankrijk, wat een geluk.
We wilde iets leuks kopen voor op ons dakterras en dat is goed gelukt.
We had to make some room in the car to make shure  that everything would fit in it.
So much fun !!!!!!!
The owners of the store were just back from a trip to France and they had bought a lot of new stuff. Lucky us.
We wanted to buy some things for our roofterrace and we did.
 
 
Vind je het niet prachtig ? Een oud kinderbedje, een verroest dienblad, 2 leuke potten en een
oud metalen kistje wat eens dienst deed als reiskoffer van een vertegenwoordiger in chirurgische gereedschappen ( naam die erin staat op internet opgezocht ) . De vaasjes, het wasbord en de hortensia had ik al. Nu alleen nog wat plantjes erin en het is helemaal af.
Don't you find it beautiful? An old Cot, a corroded tray, 2 cute jars and an old metal casket what was once served as a travel suitcase of a representative of surgical tools (I looked it up on internet ). The vases, the washboard and the hydrangea I alreadyhad. Now I only need som plants and it's totally off.
 
 
In november begint de kerstshow in De Potstal, ik kan niet wachten hihihi...............
Groetjes en veel liefs
Bianca xx
The Christmascollection arrives in November, I can hardly wait.........hihihih...........
My best regards and love.
Bianca xx

9 opmerkingen:

It's me zei

Zeg tot hier en niet verder he???...er zijn grenzen.....sjuchttttt......leuke winkel.....okee...overloperd....zo telleurstellend ditte......mijn post al gezien????...en dat noemt zich nou mijn vriendin.....sjuchtttt.....nou ja ik zeg het je eerlijk....toch hou ik van je.....xxx....enne wie had je het adresje gegeven ???...en ja ik heb deze keer GOED gelezen.....!!

It's me zei

Oja vergeet ik nog te zeggen....zie ons kadootje helemaal niet staan???...enne dat kwam ook van de potstal vandaan....nee maar ik bedoel maar......hihihihi....xxx....en toch he??..hou ik van je echttttt...xxx...hoe ga ik dit aan hemmes vertellen......sjuchttt.....

Home and Lifestyle zei

Nou, iedere dag vind ik ook iets teveel van het goede hoor, niet omdat ik je posten niet leuk vind om te lezen, maar dan kost het mij allemaal net wat teveel tijd. Ben in ieder geval blij dat niet iedereen dat doet hihi!

Ohhh, ben je alweer bij de Poststal geweest??? Ik begrijp je helemaal hoor, ik vind het daar ook elke keer weer helemaal geweldig. Mooie aankopen heb je gedaan!!!

Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

nog van harte gefeliciteerd en wat een mooie aankopen zeg ...jajaja kerstsfeer kan niet wachten mmmmm ...wens je een fijne week en geniet lekker van je mooie aankopen ...lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

heerlijk om op deze manier lekker te shoppen en dan ook nog in zo'n leuke winkel! geniet van je leuke aankopen!

lieve groet, Tjits

It's me zei

Ik heb er twee......ben er blij mee............liefs van ons...xxx...

Kom Achterom zei

Nog gefeliciteerd hoor! en het is een heerlijk hoekje!
fijne dag
Yolanda

THE BLACK BARN zei

ALLEBEI NOG VAN HARTE MET JULLIE VERJAARDAG!

NOG HEEL VEEL MOOIE GELUKKIGE JAREN MET ELKAAR.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Le Style zei

Nog van harte gefeliciteerd voor jullie beiden!!
Erg sfeervol .....

Een heel fijn weekend!!