Translate

maandag 27 augustus 2012

Spannend !!!!!!!!



Na ruim een half jaar thuis te hebben gezeten door een depressie, ga ik vanaf volgende week dinsdag weer beginnen met mijn werk. Weliswaar met aangepaste tijden en nog maar voor 2 ochtenden, maar toch............
Ik, de workaholic, perfectioniste, zich zelf wegcijferende en onzekere "dame" ga weer terug naar de bewoonde wereld, althans zo voelt het.

After more than half a year to have been sitting at home with a depression, I'm going to start again from next week Tuesday with my work. Although with custom times and yet  for 2 mornings, but still ... ... ... ...I, the workaholic, Bree, weg and uncertain themselves "woman" is going back to the inhabited world, at least that how it feels.



Zin....ja, heel veel......maaaaaaaaarr..........o zo bang voor een terugval.
Ik schrijf normaal niet zoveel over mijn gevoelens, maar in schrijven kan ik zoveel kwijt, dat ga ik proberen  meer te doen.

Sentence .... Yes, very much ... ... ... .... buuuuuuuuuuuttt ... o so afraid of a downturn. I write about my feelings, but normally not so much, in writing I can lose so much, that I'm going to try to do it more.



Mijn blog een beetje als uitlaadklep gebruiken voor de minder leuke, maar vooral voor alle leuke dingen die ik doe en ga doen..........
Misschien dat andere zich hierin herkennen......want als ik een ding in therapie heb geleerd is dat ik lang niet de enigste ben met een depressie. Deze ziekte komt veel meer voor dan wij denken.
En ja, het is een ziekte.
Je ziet er alleen niets van aan de buitenkant wat het soms erg frustrerend kan maken.

I'm going to use my blog a bit like unloading  for the less fun, but especially for all the nice things that I do and are going to do ... ... ....Maybe that you recognize some issues ... ... because if I've learned one thing in therapy it's that I am not the only one with a long depression. This disease is much more than we think. And Yes, it is a disease. None of it is seen on the outside, which can make this sometimes very frustrating.



Maar goed.......ik zal proberen wat actiever te zijn on blogland, wat goed voor mij is en hopelijk leuk voor jullie.............hihihhi....
Voor nu, allemaal een fijne week en tot morgen.
Liefs Bianca xx

But well ... .... I will try to be more active on blog land, which is good for me and hopefully fun for you guys ... ... ... .... hihihhi ....For now, all a fine week and until tomorrow.
Love Bianca xx

Lief hé
So sweet
 

3 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat goed van je dat je deze stap gaat wagen!! En mocht je misschien een kleine terugval krijgen, laat je daardoor niet uit het veld slaan. Met telkens twee stapjes vooruit en een stapje achteruit kom je er ook, alleen iets langzamer (maar daar is ook niets mis mee)!

Ik wens je heel veel succes!! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Morgen ???...kom je morgen weer dan ???....gewoon lekker bloggen op jouw manier.....dat is het beste.....toch ??...fijn dat je weer mag gaan werken......maar ozo spannend...das waar......liefs van mij...xxx...

monique zei

Fijn dat je weer aan het opknappen ben. Ik ben ook ooit depri geweest en weet hoe moeilijk en onbegrepen het kan zijn. Ik heb wel honderd keer gezegd had ik maar mijn been of arm in het gips dan hoefde ik niet zoveel uit te leggen en begrepen mensen je. Ik vind het heel goed dat je het weer gaat proberen en elk stapje is er toch maar weer 1. TOP!
Veel sterkte de komende tijd en denk maar zo IK KAN HET !
Groetjes monique