Translate

vrijdag 31 augustus 2012

WEEKEND !!!!!!!!!!!!!

 
 
Heerlijk...............het weekend staat weer voor de deur.
Normaal gesproken werk ik altijd op de zaterdag, maar nu even niet, dus ik heb echt weekend.
 
I love it...........it's almost weekend.
Normally I have to work on Saterday, but not now, so I have a really long weekend
 
Morgenvroeg ga ik naar de kapper.
Ik vind het altijd heerlijk als er aan mijn haren gefrunnikt word. Kleurtje erin, beetje knippen
en ondertussen heerlijk boekjes lezen. En dan het liefst de roddelbladen zoals de Story, Prive, Weekend............die lees ik anders nooit, alleen bij kapper, zo fijn.
 
I have a appointment with my hairdresser tommorow morning.
I love to go to my hairdresser, the way the do my hair, the washing, the styling. New colour, some cutting and inbetween I will be reading some magazines. I prefer the gossip magazines.......... normaly I don't read them, only when I'm with my hairdresser and I love to do it.
 
 
 
Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend toe. Hopelijk met nog wat zon......dat zou fijn zijn.
Veel liefs en tot volgende week.
Bianca xx
 
I wish you al a lovely weekend. Hopefully with some sunshine..........that would be nice.
Lots og hugs and untill next week.
Bianca xx

3 opmerkingen:

It's me zei

Heel fijn weekend hoor.....ik ga wel werken hoor....hihihi.....enne fototoestel stuk ???....hihihihi...liefs van mij slaap lekker...xxx..

Home and Lifestyle zei

Denk dat je nu lekker bij de kapper zit, voor een frisse look!

Fijn weekend Bianca! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoop dat je lekker weekend gehad heb ...wens je fijne week lieve groet rosita